wijken jullie wel eens af van je eetschema??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Tussen haakjes, dit was 1 uitzondering, ik ben heel erg strikt met mijn voeding, soms wel eens te. En een junk-dag, dat vind ik zo zonde he, loop je je de hele dag vol te douwen met rotzooi want ja tis junk-dag dus kan dat wel, maar na die dag kun je weer helemaal opnieuw beginnen omdat je zoveel shit naar binnen hebt gepropt!
    mee eens

Comment

Ik wijk ook wel eens af van m'n schema ja. Ben ook maar een mens. Cheaten in de manier van junken dat zul je me niet snel zien doen. Ik eet wel is iets wat niet in mijn schema staat, maar meestal is dat dan alsnog geen troep. Junken zoals friet en pizza zul je me zeer zelden zien doen. Ik cheat wel op een andere manier, namelijk water en melk komen ook mij wel eens de strot uit en daarom drink ik vrij regelmatig ook frisdrank. (geen light)
      Ik weet dat eigenlijk niet hoort maar toch. Aan de andere kant overdrijf ik er ook niet mee en zie het dan ook niet als een heel groot probleem, maar het beste zou natuurlijk zijn van niet.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Vooral in het weekend, en dan als ik bij mijn vriendin slaap.
        Ga niet hele maaltijden meenemen en daar in de koelkast zetten etc.
        Doordeweeks strak in het schema en géén cheats, in het weekend wel.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Zo af en toe een beetje afwijken gebeurt me nog wel eens
          Who's the Chef

Comment

Zit nu in een dirty eetpatroon, en zodra ik weer in vorm ben om te trainen een dirty bulk. En dan gaat er pas echt een berg rotzooi in.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

eten jullie dat dan niet omdat je ervan aankomt in vet? of om welke reden dan wel niet?

Ik ga vanaf maandag eten met een vast en goed eetschema. Eet nu ook goede dingen hoor zoals kipfilet/pindakaas/nootjes/bruin/brood/kwark.
              Vrij strict alleen niet op vaste tijden.

Comment

Ik wissel wel eens van maaltijden.. dat ik in de middag havermout eet ipv in de ochtend etc. verder drink ik nog weleens een cola'tje... moet kunnen, ik merk ook dat ik echt behoefte heb aan een paar slokken zoete troep direct na het trainen :P
                How you like them apples?

Comment

Ik zondig bijna niet als ik een schema heb. Ik vind het niet erg om 1 snoepje te pakken of 1 patatje ofzo.. ten zij ik in de cut ben.. dan hou ik me strak aan me schema

Comment

eens in de zoveel tijd junk/refeed dag, kleine dingetjes als 1 dropje neem ik weleens, maar geen koekjes of ijs/groot snoep
                    Groeten

Comment

Originally posted by The Diva View Post
                      En dan bedoel ik of je wel eens wat zondigd ofzo???

ben ik even benieuwd naar.....
                      Zondigen? ben je nou helemaal besodemieterd, nee natuurlijk niet

Iedereen zondigt (ja das met een T) toch wel eens, maar in ieder geval zo min mogelijk troep. Ik merk wel dat mijn maag/darmen slecht reageren als ik heel erg af wijk van mijn normale eetpatroon, vorige week was ik bijvoorbeeld mijn eten vergeten en heb ik 3 van die kleine zakjes chips gegeten om toch maar iets te eten en werd daar dus stront misselijk van.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Zit nu in een dirty eetpatroon, en zodra ik weer in vorm ben om te trainen een dirty bulk. En dan gaat er pas echt een berg rotzooi in.
                        Yeah! Bikkel!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Je hebt "junk" dagen. Een dag dat je 1 of 2 maaltijden van je schema wat anders neemt dan kip en rijst. Dan neem je de pizza of andere dingen die je wilt.
                          Of je gaat slechts wat hoger in je KH zitten, en noemt blijft weg van vette rotzooi.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Het hebben van een junk-dag is een zwakte.
                            Personen die er niet aan moeten denken het zonder junk te doen lassen een junk-dag in.
                            Verwar het niet met mensen die wat anders eten maar nog steeds gedisciplineerd bezig zijn, op hun calorieen letten en schoon eten.
                            Ik bedoel mensen die zich te buiten gaan aan echt junk shit en drank en allerlei andere troep!

Comment

Gelukkig nuanceer je je uitspraak aan het einde nog eventjes
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ossie, je bent gewoon een pussy.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X