wijken jullie wel eens af van je eetschema??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Gelukkig nuanceer je je uitspraak aan het einde nog eventjes
    maar goed ook, dat bespaart een hoop gesotemieter hier. Met name van onze aller bekende falstyr, haha. Die was hier vol over heen gegaan

Maar ik zondig wel eens ja. Ik heb ook geen perfect afgemeten schema met precieze aantal kaloriƫn en dergelijke. Wel altijd goed spul, veel kwark, kip, rijst,pindakaas, nootjes, ei, tonijn etc.

Maar als ik zondig is dat doordeweeks altijd 'goed' zondigen. Soms een biscuitje, nou daar ga je niet dood aan.HEeeel af en toe gooi ik eens cruesli door mijn kwark bij ontbijt, dat is zo rete lekker!! Haha. Maar nooit geen ijs, groot snoep of bier ofzo.

Alleen in het weekend eet ik wel wat meer shit, pinda's, borrelnootjes willen er dan nog wel eens ingaan en ijs als toetje. op zondag. Verder eigenlijk netjes.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ossie, je bent gewoon een pussy.
      Voor jou maak ik graag een uitzondering Gen, omdat het bij jou geen junk-dag is maar junk-weken, hehehehe.
      Nee, ik denk dat het bij jou een goed doordachte zet is om naturel ff wat steviger te worden.

Comment

Ik had hem anders ook even vol van achteren genomen hoor.

Een junkdag heeft zo haar nut, en is niet per definitie een teken van zwakte.

Het is eerder een teken van zwakte, om een junkdag af te schilderen als een teken van zwakte.
        Of is dit nu een teken van mijn zwakte?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
          maar goed ook, dat bespaart een hoop gesotemieter hier. Met name van onze aller bekende falstyr, haha. Die was hier vol over heen gegaan

Maar ik zondig wel eens ja. Ik heb ook geen perfect afgemeten schema met precieze aantal kaloriƫn en dergelijke. Wel altijd goed spul, veel kwark, kip, rijst,pindakaas, nootjes, ei, tonijn etc.

Maar als ik zondig is dat doordeweeks altijd 'goed' zondigen. Soms een biscuitje, nou daar ga je niet dood aan.HEeeel af en toe gooi ik eens cruesli door mijn kwark bij ontbijt, dat is zo rete lekker!! Haha. Maar nooit geen ijs, groot snoep of bier ofzo.

Alleen in het weekend eet ik wel wat meer shit, pinda's, borrelnootjes willen er dan nog wel eens ingaan en ijs als toetje. op zondag. Verder eigenlijk netjes.
          Jah, nou mensen zoals jij bedoel ik dus niet.
          Ik heb het over personen die gewoon elk weekend junk-troep moeten hebben anders gaan ze dood.
          Dus vol vet en geraffineerde suiker, al dat soort bocht.
          En natuurlijk niet te vergeten de categorie alcoholisten.

Comment

Het is eerder een teken van zwakte, om een junkdag af te schilderen als een teken van zwakte.
            Volgens mij zwam je teveel uit je nek, hm, das ook een zwakte.

Comment

En even over dat van achteren nemen.
              Je toont jezelf wel zwakkies daarmee.
              Dus mocht je nou jaloers zijn mag je mijn bitch wel een tijdje zijn, heb daar geen moeite mee hoor, boy.

Comment

Ik heb 1 x per week een junkmaaltijd, en die bestaat dan uit een pizza of friet met een kroketje of iets dergelijks. Wel is het zo dat ik in de cut meer rotzooi eet op een junkdag als in de bulk.

Af en toe afwijken van je eetschema moet kunnen.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dat dacht ik wel dat je dat zou willen, ouwe geilneef.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Dat dacht ik wel dat je dat zou willen, ouwe geilneef.

Comment

Inderdaad, voor de nuance ben ik bereid diep in de shit te zitten.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Inderdaad, voor de nuance ben ik bereid diep in de shit te zitten.
                        Misschien moet je eens gaan daten met Dumo.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Misschien moet je eens gaan daten met Dumo.
                          Ja..die houdt misschien ook wel van lekker diep de shit in gaan...
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik eet meestal op de zondag ruk!
                            Komt met voetbal,, 11 uur vertrekken en dan ben k pas rond 3uur ofzo thuis en heb k die hele dag niks gegeten, smorgens dan maarja..

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
                              Ik eet meestal op de zondag ruk!
                              Komt met voetbal,, 11 uur vertrekken en dan ben k pas rond 3uur ofzo thuis en heb k die hele dag niks gegeten, smorgens dan maarja..
                              vol stampen met brinta/ havermout

Comment

Of je gaat slechts wat hoger in je KH zitten, en noemt blijft weg van vette rotzooi.
                                Ik ben geen bodybuilder dus wil wat anders dan simpelweg me kh's wat omhoog gooien. Zak MM's, Reep Chocola, lading hot dogs...yummm Tijd van strikt zijn en een flesje fanta al bestempelen als een junk doe ik niet meer aan.

Zeker in de cut maakt het niet uti als je 1dag opeens veel kcal en zo binnen krijgt. Geeft bij mij juist een opkikker qua verbranding.
                                Last edited by Falstyr; 12-09-2009, 11:05.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X