Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja wijk regelmatig af van mijn schema, ben niet zo'n die hard meer, kwa voeding dan. Trainen doe ik altijd nog 5 keer in de week.
Ik ben op zo'n punt gekomen waarin ik me eigen afvraag waar ik het allemaal voor doe... Maar als ik sommige mensen zie hier op het forum en dan beginnen over zwaktes als je een junk dag hebt ofzo dan lag ik me dood man. Dat soort mensen praten als een pro maar zien er uit alsof ze nog nooit in de gym geweest zijn. Wil niemand op zijn teentjes trappen en niemand beledigen maar het valt me gewoon op, niet alleen in dit topic hoor.
Ja wijk regelmatig af van mijn schema, ben niet zo'n die hard meer, kwa voeding dan. Trainen doe ik altijd nog 5 keer in de week.
Ik ben op zo'n punt gekomen waarin ik me eigen afvraag waar ik het allemaal voor doe... Maar als ik sommige mensen zie hier op het forum en dan beginnen over zwaktes als je een junk dag hebt ofzo dan lag ik me dood man. Dat soort mensen praten als een pro maar zien er uit alsof ze nog nooit in de gym geweest zijn. Wil niemand op zijn teentjes trappen en niemand beledigen maar het valt me gewoon op, niet alleen in dit topic hoor.
Beledigend of niet...maar wel de waarheid in veel gevallen.
Als je voor de looks traint lijkt het me idd ook zo dat je je voeding zo strict mogenlijk houdt en niet alleen maar anderen op het forum verteld hoe ze dat moeten doen.
Enkele maanden geleden deed ik het nog, elke vrijdag pak chips en in het weekend hield ik me ook niet volledig aan mn schema. Maarja, je praat dit goed omdat het "af en toe wel kan". Sinds ik me echt volledig aan mn voedingsschema houd heb ik geen probleem meer met junk.
drink in het weekend wel eens een biertje maar dit is ook niet elke weekend en ook niet om de week heel af en toe Maar geef ook eerlijk toe dat ik ook wel een een twix neem of een bakje chips als ik bij andere ben.Of is een patatje. dit komt echt alleen zelden voor verlies ook vrij makkelijk vet .
maar thuis bijna nooit ook niet echt behoefde aan.
wijk zelden af maar soms na en paar weken een keer een vrijdag of zaterdag een biertje of bakje patat maar heb dus niet een week van 6 dagen strik en dan een junk dag.meer van 5a8 weken strik en dan biertje of chips,enzo niet in groote hoeveel heden
Lol ik wijk vaak op zaterdag avond af. Omdat ik weet dat ik geen prof ben en ook nooit zal worden. En je daarvoor gebouwt moet zijn. Maarja ik zelf ben nu 20 en ik vind dat ik wel wil genieten van het leven en met vodka of bier is dat leuker dan zonder mijn mening. En het groeien gaat wel zaterdag en zondag zijn gewoon me junk dagen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment