beste vervanger voor suiker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beste vervanger voor suiker

Buiten zoetjes/zoetstof wat is nou de beste suiker vervanger?

Originally posted by ukkie View Post
    Buiten zoetjes/zoetstof wat is nou de beste suiker vervanger?
    ligt eraan waarvoor je het zoekt he
    Groeten

Comment

Om je eten zoeter te maken? Tsjah, aspartaam, maar dat is ook echte teringzooi.

Als je het puur doet om eten zoet te maken: neem is een maand totaal geen suiker/zoetstof. Dan kick je van je suikerverslaving af en heb je er dus geen behoefte meer aan. Ik heb zelf nou ook weer een klein suikerverslavinkje te pakken, veel van die keelsnoepjes gegeten
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik gebruik het voornamelijk in de yoghurt/thee. ik ben allergisch voor honing (helaas) ik krijg eczeem in mijn gezicht dus dat is geen optie.

Comment

Helemaal met Leo eens. Hoe minder je het eet, hoe minder trek in suiker.
          Want ook honig is niet echt geweldig. Ik vind thee trouwens een handig iets om van een suikerverslaving af te komen.

Edit: Ohw.. ik was weer eens te laat met me bericht. Maar suiker in die dingen kan je toch afbouwen? En is evt whey door je yoghurt niet te eten, door kwark is het ook te eten.
          Last edited by Patricia86; 14-09-2009, 21:41.

Comment

Ik vind thee trouwens een handig iets om van een suikerverslaving af te komen.
            Leg uit?

O, idd niet eens aan gedacht.
            Last edited by ukkie; 14-09-2009, 21:43.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X