Originally posted by Pinada
View Post
Rijstwaffels in schema
Collapse
X
-
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
-
Originally posted by erso89 View Postsorry misschien was ik daar niet helemaal duidelijk genoeg , ik bedoel met zoets op mijn brood bijna al het smeerbare (zo ben ik opgevoed ) dus alles wat smeerbaar is vind ik niet geweldig op mijn rijstwaffel, dan eet ik er wel wat noten naast"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostAha. Nog nooit iemand tegen gekomen die leverpastei, smeerkaas, paté, boter en pindakaas 'zoet' noemt. Geen wonder dat ik het niet begreep .
ja kreeg vroeger altijd op mijn flikker als ik alleen zoetigheid op mijn brood deed :Pje kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Comment
-
Originally posted by erso89 View Postdont blame me blame me dad :P
ja kreeg vroeger altijd op mijn flikker als ik alleen zoetigheid op mijn brood deed :P"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostWaar the heck haalt je dad het dan vandaan dat alles wat smeerbaar ook zoet is? Nah ja, never mind. Je houdt niet van smeerbaar dus gewoon kip op de rijstwafel. Maar geen boter he, dat is smeerbaar!
en al helemaal niet onder zoiets als pindakaas ofzo hahaje kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Comment
-
Originally posted by erso89 View Posthaha doe bijna nooit boter onder mijn beleg :P
en al helemaal niet onder zoiets als pindakaas ofzo haha
Ik moet trouwens wel de hele tijd lachen bij de topic titel. Waffels ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk moet trouwens wel de hele tijd lachen bij de topic titel. Waffels .
maar dat kan ik ook schuld van me af schuiven aangezien ik dyslectisch ben 9of hoe je dat ook schrijft :P )je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-