Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Notenpasta is niet zoet. Ik zeg toch niet voor niets dat ik niet iets van nutellameuk bedoel.
sorry misschien was ik daar niet helemaal duidelijk genoeg , ik bedoel met zoets op mijn brood bijna al het smeerbare (zo ben ik opgevoed ) dus alles wat smeerbaar is vind ik niet geweldig op mijn rijstwaffel, dan eet ik er wel wat noten naast
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
sorry misschien was ik daar niet helemaal duidelijk genoeg , ik bedoel met zoets op mijn brood bijna al het smeerbare (zo ben ik opgevoed ) dus alles wat smeerbaar is vind ik niet geweldig op mijn rijstwaffel, dan eet ik er wel wat noten naast
Aha. Nog nooit iemand tegen gekomen die leverpastei, smeerkaas, paté, boter en pindakaas 'zoet' noemt. Geen wonder dat ik het niet begreep .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
ja kreeg vroeger altijd op mijn flikker als ik alleen zoetigheid op mijn brood deed :P
Waar the heck haalt je dad het dan vandaan dat alles wat smeerbaar ook zoet is? Nah ja, never mind. Je houdt niet van smeerbaar dus gewoon kip op de rijstwafel. Maar geen boter he, dat is smeerbaar!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Waar the heck haalt je dad het dan vandaan dat alles wat smeerbaar ook zoet is? Nah ja, never mind. Je houdt niet van smeerbaar dus gewoon kip op de rijstwafel. Maar geen boter he, dat is smeerbaar!
haha doe bijna nooit boter onder mijn beleg :P
en al helemaal niet onder zoiets als pindakaas ofzo haha
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment