Ha, ja, hele goede reactie. Ja, er is een omgekeerd evenredige relatie tussen Gh en Insuline. Maar insuline is zo weer weg, en je GH piekt pas later. Dus ik zie het probleem niet zo.
vetten voor slapen
Collapse
X
-
-
Originally posted by GeneralIx View PostHa, ja, hele goede reactie. Ja, er is een omgekeerd evenredige relatie tussen Gh en Insuline. Maar insuline is zo weer weg, en je GH piekt pas later. Dus ik zie het probleem niet zo.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk had altijd aangenomen dat het het beste was om je insulineniveau gedurende de hele dag zo laag mogenlijk te houden en alleen vlak na je training omhoog te stuwen. Overigens heb je toch niks aan insuline terwijl je slaapt? Of zit ik er nu zo naast?@ ketIF
Comment
-
misschien stomme vraag van me . maar als je gewoon je bw x 2,5 eiwitten,
30% vetten en rest aan koolhydraten binnen krijgt maakt het toch maar een klein verschil wanneer je die eet? koolhydraten voor het slapen gaan verhoogd toch alleen de kans op vet?
want wat ik heb begrepen komt het er uiteindelijk op neer dat teveel kcal je dik maakt en niet de timing van wanneer je die eet.
Comment
-
Originally posted by Xomgeek View Postmisschien stomme vraag van me . maar als je gewoon je bw x 2,5 eiwitten,
30% vetten en rest aan koolhydraten binnen krijgt maakt het toch maar een klein verschil wanneer je die eet? koolhydraten voor het slapen gaan verhoogd toch alleen de kans op vet?
want wat ik heb begrepen komt het er uiteindelijk op neer dat teveel kcal je dik maakt en niet de timing van wanneer je die eet.
En deze morgen las ik nog een artikel op bodybuilding.com (toch niet echt de meest controversiele site over bodybuilding) dat koolhydraten voor het slapen positief kunnen zijn. Koolhydraten laten het lichaam serotine aanmaken, en dit draagt bij tot een goede nachtrust, wat op zijn beurt het herstel bevordert.@ ketIF
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostMooi, maar serotonine zegt weinig over GH, insuline en spieropbouw?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk had altijd aangenomen dat het het beste was om je insulineniveau gedurende de hele dag zo laag mogenlijk te houden en alleen vlak na je training omhoog te stuwen. Overigens heb je toch niks aan insuline terwijl je slaapt? Of zit ik er nu zo naast?
Originally posted by Brambo19 View Postklopt
En deze morgen las ik nog een artikel op bodybuilding.com (toch niet echt de meest controversiele site over bodybuilding) dat koolhydraten voor het slapen positief kunnen zijn. Koolhydraten laten het lichaam serotine aanmaken, en dit draagt bij tot een goede nachtrust, wat op zijn beurt het herstel bevordert."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHet is gezonder ja. Denk aan IF dat dat bijna perfect bewerkstelligt. Maar voor het aankomen of afvallen maakt het slechts marginaal uit. En insuline blijft een anabool hormoon, ook voor het slapen gaan. En de vetreserves die je ermee vult doen er niet toe, die haal je ook weer leeg gedurende de nacht (of je moet meer kcal binnen krijgen dan je verbruikt, maar dan maakt het ook niet uit wanneer je ze eet).
Ik kan me verder helemaal in je antwoord vinden.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -