Kogelbiefstuk nu in aanbieding bij AH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    moscomau for predsident !!

onze steak kenner

goede info maat.
    't is mijn werk ook.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by moscomau View Post

Sorry maat maar je hebt het mis, lende biefstuk heeft geen vet randje.

De lende wel dit is de lange rug spier en die heet in de winkel entrecote.
      Ook goed.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Zou je eens een topic willen openen over alle vleesstukken, Mosco?

En heb jij ook verstand van zaken mbt gelijmd en niet gelijmd vlees?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Zou je eens een topic willen openen over alle vleesstukken, Mosco?

En heb jij ook verstand van zaken mbt gelijmd en niet gelijmd vlees?

Alle stukken vlees?
          Ik zal eens kijken wat ik voor je doen kan.

Gelijmd vlees zoals de varkenshaas bij de aldi en de lidl uit de vriezer!?!

Verstand heb ik daar niet van maar een beetje kennis bezit ik wel over dit onderwerp.

Comment

Ik heb ook 2 plakken biefstuk op het aanrecht liggen die ik zo ga klaarmaken. Hoe bereiden jullie je biefstuk? kruiden? baktijd?
            Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Originally posted by moscomau View Post
              Alle stukken vlees?
              Ik zal eens kijken wat ik voor je doen kan.

Gelijmd vlees zoals de varkenshaas bij de aldi en de lidl uit de vriezer!?!

Verstand heb ik daar niet van maar een beetje kennis bezit ik wel over dit onderwerp.
              Nou ja ik ben wel nieuwsgierig naar de verhalen en tips van iemand die er verstand van heeft.
              Wat is nou wat, wat is vet, wat is wel goede kwaliteit en wat niet, wat is restvlees en wat niet. Welke slager is nog slechter dan de lidl..

Gelijmd vlees idd, ik heb ooit gehoord dat 99% van het vlees aan elkaar gelijmd is omdat er slechts 1% echt uit een stuk wordt gesneden en dan de rest aan elkaar gelijmd om eenzelfde mooi stukje vlees te creeren.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                Nou ja ik ben wel nieuwsgierig naar de verhalen en tips van iemand die er verstand van heeft.
                Wat is nou wat, wat is vet, wat is wel goede kwaliteit en wat niet, wat is restvlees en wat niet. Welke slager is nog slechter dan de lidl..

Gelijmd vlees idd, ik heb ooit gehoord dat 99% van het vlees aan elkaar gelijmd is omdat er slechts 1% echt uit een stuk wordt gesneden en dan de rest aan elkaar gelijmd om eenzelfde mooi stukje vlees te creeren.
                99%
                Ahum, nee een rund is groot zat om een paar hele flinke lappen van te snijden.

Dat lijmen gebeurd in de vlees fabrieken die inderdaad van kleinere stukjes een ''mooi'' stukje vlees maken.
                Je kan dit altijd herkennen aan de draad van het vlees.
                Als die niet een kant op lopen maar meerdere en je kan het uit elkaar trekken.
                Dan is het vlees gelijmd.

Dit zal je bij de slager niet tegen komen zelfs niet bij de slechtere.

Comment

Originally posted by shuriv View Post
                  Ik heb ook 2 plakken biefstuk op het aanrecht liggen die ik zo ga klaarmaken. Hoe bereiden jullie je biefstuk? kruiden? baktijd?
                  Eerst dicht schroeien aan beide kanten.
                  Dan de gaspit iets lager zetten en om en om bakken.
                  3 min per kant, dit varieert natuurlijk per dikte.

En na het dicht schroeien pas kruiden met peper en zout.
                  Dit om onttrekking van vocht te voorkomen.

Comment

Kipfilet is nu in de aanbieden bij de ah, kilo voor 3.99
                    Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X