Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Alle stukken vlees?
Ik zal eens kijken wat ik voor je doen kan.
Gelijmd vlees zoals de varkenshaas bij de aldi en de lidl uit de vriezer!?!
Verstand heb ik daar niet van maar een beetje kennis bezit ik wel over dit onderwerp.
Nou ja ik ben wel nieuwsgierig naar de verhalen en tips van iemand die er verstand van heeft.
Wat is nou wat, wat is vet, wat is wel goede kwaliteit en wat niet, wat is restvlees en wat niet. Welke slager is nog slechter dan de lidl..
Gelijmd vlees idd, ik heb ooit gehoord dat 99% van het vlees aan elkaar gelijmd is omdat er slechts 1% echt uit een stuk wordt gesneden en dan de rest aan elkaar gelijmd om eenzelfde mooi stukje vlees te creeren.
Nou ja ik ben wel nieuwsgierig naar de verhalen en tips van iemand die er verstand van heeft.
Wat is nou wat, wat is vet, wat is wel goede kwaliteit en wat niet, wat is restvlees en wat niet. Welke slager is nog slechter dan de lidl..
Gelijmd vlees idd, ik heb ooit gehoord dat 99% van het vlees aan elkaar gelijmd is omdat er slechts 1% echt uit een stuk wordt gesneden en dan de rest aan elkaar gelijmd om eenzelfde mooi stukje vlees te creeren.
99%
Ahum, nee een rund is groot zat om een paar hele flinke lappen van te snijden.
Dat lijmen gebeurd in de vlees fabrieken die inderdaad van kleinere stukjes een ''mooi'' stukje vlees maken.
Je kan dit altijd herkennen aan de draad van het vlees.
Als die niet een kant op lopen maar meerdere en je kan het uit elkaar trekken.
Dan is het vlees gelijmd.
Dit zal je bij de slager niet tegen komen zelfs niet bij de slechtere.
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment