Refeed mbt bulken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Refeed mbt bulken.

Als je aan het cutten bent is het handig om 1 x in de zoveel tijd een refeed dag in te lassen. Dit om je strofwisseling een boost te geven.

Kan je dit ook doen als je aan het bulken bent, maar dan je kcal omlaag halen naar bv onderhoud?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Kcal omlaag is geen re-feed. Re-feed is te verhogen naar onderhoud of net er boven zodat je metabolisme niet in stort. Je kcal verlagen in de bulk kun je doen als je wilt zolang je de eiwitten/vetten maar hoog houd. Zodoende kun je vet aanzet proberen minder snel te laten plaatsvinden door paar "low carb" dagen in te voegen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Kcal omlaag is geen re-feed. Re-feed is te verhogen naar onderhoud of net er boven zodat je metabolisme niet in stort. Je kcal verlagen in de bulk kun je doen als je wilt zolang je de eiwitten/vetten maar hoog houd. Zodoende kun je vet aanzet proberen minder snel te laten plaatsvinden door paar "low carb" dagen in te voegen.
      Ok dat komt goed uit, want ik kom net uit mijn nest en ik heb geen zin om veel te vreten:P
      Straks maar een doos eieren in de pan gooien met een zooitje olijfolie.

Dat wilde ik even weten. Dank u
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X