bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is die megagrow creatine of een weightgainer?
    Ga anders de sticky's nog eens aandachtig lezen en begin opnieuw. Veel van wat hier verteld wordt, had je zelf al kunnen weten.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Als die megagrow van XXL nutritions is is het een crea
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        Is die megagrow creatine of een weightgainer?
        Ga anders de sticky's nog eens aandachtig lezen en begin opnieuw. Veel van wat hier verteld wordt, had je zelf al kunnen weten.
        mega grow van xxl

creatine,en van alles nog bij
        XXL no nonsense nutrition

ja wil best weer over nieuw beginnen maar dan moet ik wel weten wat ik nu niet goed heb gedaan

Comment

Dan is die megagrow blijkbaar wel ideaal als post-work out, dacht aanvankelijk dat het een weightgainer was.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Je eet 6 - 8 keer per dag ! dat is al heel goed... pff had ik daar een moeite mee in het begin.

Hier heb je een link waar je een excel sheet kunt downloaden. Kun je zo invoeren wat je gaat eten en de rest wordt berekend. Als je afwijkende producten hebt kun je de juiste gegevens invullen in het 2e tabblad. Of produkten toevoegen.

Hier kun je een Excelsheet downloaden http://www.hetlijstje.nl/schema.xls

Nu de juiste producten gaan eten, lees de zomersticky. Staat boordevol info ook over eetschema's

Succes
            Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
            25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
            "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by davide View Post
              Je eet 6 - 8 keer per dag ! dat is al heel goed... pff had ik daar een moeite mee in het begin.

Hier heb je een link waar je een excel sheet kunt downloaden. Kun je zo invoeren wat je gaat eten en de rest wordt berekend. Als je afwijkende producten hebt kun je de juiste gegevens invullen in het 2e tabblad. Of produkten toevoegen.

Hier kun je een Excelsheet downloaden http://www.hetlijstje.nl/schema.xls

Nu de juiste producten gaan eten, lees de zomersticky. Staat boordevol info ook over eetschema's

Succes
              sorry maar krijg het bestand niet gedownloud ben heel slecht met computers ook dus vandaar en had het al vaker geprobeerd beetje kloten ik doe alles nog op de ouwe manier heb hier pen en papier liggen

Comment

heb zomer stiky;s gelezen maar staat verder weining in over goeie producten en over de bulk dus maar welke maaltijden zijn niet goed dan?? er istoch wel iets oke aan??

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Yoghurt? Broodjes? Musli?

Niet echt fatsoenlijk voer hoor.

Wat is er mis met Yoghurt?
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Bij bulken en cutten gebruik je dezelfde voedingsmiddelen alleen andere hoeveelheden.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                      heb zomer stiky;s gelezen maar staat verder weining in over goeie producten en over de bulk dus maar welke maaltijden zijn niet goed dan?? er istoch wel iets oke aan??
                      Er staat precies wat goede producten zijn en waar je op moet letten.
                      En enige verschil is dat je met de bulk minimaal 30% kcal aan onverzadigd vet besteed en 500kcal boven onderhoud gaat zitten. Rest is hetzelfde.

Comment

ik heb net de hele zomerstykis door gelezen heb er koppijn van

maar nu ben ik misschien echt een leek op dit gebied maar is heb volgens mij redelijke goeie producten in me schema staan toch?? misschien alleen die musli wat ik zo lees verder toch wel redelijk?? en wil er nog wat ongezoute pinda's door goeie het uitrekeken vind ik nog beejte moeilijk hoeveel mag je van alles in de bulk hebbe?? kwa lichaamgewicht zit ik daar een beetje goed mee???

Comment

Een handvol ongezouten nootjes 's avonds bij 500 g kwark.
                          Een liter halfvolle chocomelk per dag. --> op trainingsdagen na de training, anders gewoon in je schema inpassen.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                            Een handvol ongezouten nootjes 's avonds bij 500 g kwark.
                            Een liter halfvolle chocomelk per dag. --> op trainingsdagen na de training, anders gewoon in je schema inpassen.
                            die chocomelk nog na die mega grow??

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                              die chocomelk nog na die mega grow??
                              Wordt veel op den duur.
                              Toch zou ik stouwen als ik van jou was, je zit in je bulk, toch?
                              Als je megagrow neemt na de training kan chocomelk ook wel op een ander moment hoor, is maar dat je het binnen hebt.
                              't Is echter zo dat chocomelk ook een prima post workout middel is.

Comment

neem ik de mega grow meteen op de sportschool dan moet ik 15min na huis rijden en neem ik de chocomelk thuis heb ik effe 15min om bij te komen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X