Originally posted by sf01
View Post
braken/braakneigingen
Collapse
X
-
Groenten en fruit zijn inderdaad makkelijk te verteren, qua koolhydraten zit er in fruit bijna alleen suikers en in de meeste groenten zitten ook niet al te complexe carbs, alleen in mais en bonen enz zit wel zetmeel, iets lastiger te verteren...
Koeien hebben zo'n lang darmstelsel omdat ze alleen gras eten, wat zeer moeilijk te verteren is vanwege de cellulose, ze gebruiken daar ook bacterien voor die de cellulose omzetten in stoffen die wel door de koe kunnen worden opgenomen.
leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostMischien kan je de weightshake weg laten.
En in plaats daarvan wat meer brinta eten met dezelfde hoeveelheid melk.
kom ik aan hetzelfde aantal kcal alleen moet nog ff mijn eiwitten nu aan gaan pakken
Comment
-
tijdens training heb ik het ook vaak omdat ik te veel chcomelk voor/tijdens/na training drink meestal 1pak mee en onderweg denk ik altijd lkkr ffies goed drinken voor de training en tijdens drink ik de rest op, dit valt beetje zwaar in de maag en voel me dan beroerd.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by ajpimp View PostIk heb dat ook 1 keer gehad na mijn ontbijt 100gr brinta 2 eieren 2 volkoren boterhammen halve liter chocomel en nog een volle weightgainer.. stond bove me wc te wachten maar het lukte me om het binnen te houden!! haha
nu neem ik de weightgainer los van een maaltijd dus een uur na ontbijt bijvoorbeeld
Comment
-
Waarom drinken jullie tijdens de training? Omdat je dorst hebt of om wat anders? ik drink juist niks en na de training meteen die dextrose en iets later de whey.
@topicstarter
kan je misschien nog iets specifiekere gegevens geven? wat eet je overdag, wat voor melk, hoeveel water drink je, welke dagen is het het ergst, ben je recentelijk in het buitenland geweest, hebben familieleden er ook last van?
dit soort dingen kunnen ook van belang zijnBenen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
-
Originally posted by peso View PostWaarom drinken jullie tijdens de training? Omdat je dorst hebt of om wat anders? ik drink juist niks en na de training meteen die dextrose en iets later de whey.
@topicstarter
kan je misschien nog iets specifiekere gegevens geven? wat eet je overdag, wat voor melk, hoeveel water drink je, welke dagen is het het ergst, ben je recentelijk in het buitenland geweest, hebben familieleden er ook last van?
dit soort dingen kunnen ook van belang zijn
drink liter water, en 2 liter melk en tis alleen in de ochtend en ben niet recentelijk in buitenland gewees.
Maar misschien is het wel de stress heb nogal ff een stress periode en heb gelezen op internet dat dat ook de oorzaak kan zijn
Comment
-
Als je last hebt van stress en dat eten in de weg zit, misschien ff bij de dokter langs. Die heeft wel pilletjes die helpt met je eten binnen houden ondanks de stress.
Of natuurlijk de bron van stress uit je leven werken. Maar da's niet altijd een optieFear is the mind killer
Comment
-
@ TS
Stop met melk erbij te flikkeren. Daar zit het probleem denk ik. Heb het zelf ook gehad, te hoge melkconsumptie. Spauwen voor gevorderden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Nou mensen vandaag toch maar even bezoek aan de dokter gebracht ervoor....
Nah alles gecontroleerd te hebben bloedruk,longen en hart dit was allemaal goed
Toch maar dooverwezen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en om volgende week een buikecho te maken...
Hopelijk komt er iets uit dan weet ik tenminste wat het is.
Overmorgen krijg ik als het goed is de bloeduitslag binnen.
Comment
-
-
Originally posted by Shredmaster View Postklinkt erg vaag inderdaad, hopen dat het ziekenhuis uitsluitsel geeft.
ze zat ook al te denken dat het een gluten allergie is :S want dat geeft ook vreemde klachten.
Alleen dat is het niet denk want dan zal ik er vast eerder last van hebben gehad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment