braken/braakneigingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sf01 View Post
    Ik heb juist altijd geleerd dat vlees juist supermakkelijk te verteren is. het is juist de groente en fruitachtige dingen die zwaarder zijn. Niet voor niks dat een jachtluipaard een kort en een koe een lang spijsverteringskanaal heeft.
    Groente en fruit bestaan voornamelijk uit vocht, lijkt mij vrij makkelijk verteerbaar.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Groenten en fruit zijn inderdaad makkelijk te verteren, qua koolhydraten zit er in fruit bijna alleen suikers en in de meeste groenten zitten ook niet al te complexe carbs, alleen in mais en bonen enz zit wel zetmeel, iets lastiger te verteren...
      Koeien hebben zo'n lang darmstelsel omdat ze alleen gras eten, wat zeer moeilijk te verteren is vanwege de cellulose, ze gebruiken daar ook bacterien voor die de cellulose omzetten in stoffen die wel door de koe kunnen worden opgenomen.

leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Mischien kan je de weightshake weg laten.
        En in plaats daarvan wat meer brinta eten met dezelfde hoeveelheid melk.
        yep heb mijn schema al aangepast die weight gainer gaat eruit en extra brinta erin
        kom ik aan hetzelfde aantal kcal alleen moet nog ff mijn eiwitten nu aan gaan pakken

Comment

tijdens training heb ik het ook vaak omdat ik te veel chcomelk voor/tijdens/na training drink meestal 1pak mee en onderweg denk ik altijd lkkr ffies goed drinken voor de training en tijdens drink ik de rest op, dit valt beetje zwaar in de maag en voel me dan beroerd.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
            Ik heb dat ook 1 keer gehad na mijn ontbijt 100gr brinta 2 eieren 2 volkoren boterhammen halve liter chocomel en nog een volle weightgainer.. stond bove me wc te wachten maar het lukte me om het binnen te houden!! haha
            nu neem ik de weightgainer los van een maaltijd dus een uur na ontbijt bijvoorbeeld
            Zo vraag je daar ook om he? Zo drijft je eten je strot weer uit, veel te veel vocht met 2 boterhammetjes...

Comment

Waarom drinken jullie tijdens de training? Omdat je dorst hebt of om wat anders? ik drink juist niks en na de training meteen die dextrose en iets later de whey.

@topicstarter

kan je misschien nog iets specifiekere gegevens geven? wat eet je overdag, wat voor melk, hoeveel water drink je, welke dagen is het het ergst, ben je recentelijk in het buitenland geweest, hebben familieleden er ook last van?

dit soort dingen kunnen ook van belang zijn
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by peso View Post
                Waarom drinken jullie tijdens de training? Omdat je dorst hebt of om wat anders? ik drink juist niks en na de training meteen die dextrose en iets later de whey.

@topicstarter

kan je misschien nog iets specifiekere gegevens geven? wat eet je overdag, wat voor melk, hoeveel water drink je, welke dagen is het het ergst, ben je recentelijk in het buitenland geweest, hebben familieleden er ook last van?

dit soort dingen kunnen ook van belang zijn
                Omdat ik aardig zweet misschien en dan toch wel dorst krijgt?
                drink liter water, en 2 liter melk en tis alleen in de ochtend en ben niet recentelijk in buitenland gewees.
                Maar misschien is het wel de stress heb nogal ff een stress periode en heb gelezen op internet dat dat ook de oorzaak kan zijn

Comment

Als je last hebt van stress en dat eten in de weg zit, misschien ff bij de dokter langs. Die heeft wel pilletjes die helpt met je eten binnen houden ondanks de stress.

Of natuurlijk de bron van stress uit je leven werken. Maar da's niet altijd een optie
                  Fear is the mind killer

Comment

@ TS
                    Stop met melk erbij te flikkeren. Daar zit het probleem denk ik. Heb het zelf ook gehad, te hoge melkconsumptie. Spauwen voor gevorderden.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou mensen vandaag toch maar even bezoek aan de dokter gebracht ervoor....
                      Nah alles gecontroleerd te hebben bloedruk,longen en hart dit was allemaal goed
                      Toch maar dooverwezen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en om volgende week een buikecho te maken...
                      Hopelijk komt er iets uit dan weet ik tenminste wat het is.
                      Overmorgen krijg ik als het goed is de bloeduitslag binnen.

Comment

Heb je de raad van Generalx gevolgd? Bij mij lag het ook aan de melk....
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Heb je de raad van Generalx gevolgd? Bij mij lag het ook aan de melk....
                          yep heb ik opgevolgd maar krijg er nu ook al last van in de middag als ik simpel een boterham zit te eten :S
                          Heb nu van alles geprobeerd dus zou het echt niet meer weten.

Comment

Dan hoop ik voor je dat het ziekenhuis wat vind.. beterschap dan maar he
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

klinkt erg vaag inderdaad, hopen dat het ziekenhuis uitsluitsel geeft.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                klinkt erg vaag inderdaad, hopen dat het ziekenhuis uitsluitsel geeft.
                                jah man het is ook erg vaag dat zei de arts ook
                                ze zat ook al te denken dat het een gluten allergie is :S want dat geeft ook vreemde klachten.
                                Alleen dat is het niet denk want dan zal ik er vast eerder last van hebben gehad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X