Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ziet er redelijk goed uit volgens mij.
Eventueel 's morgens nog wat meer havermout proberen binnen te werken.
's Avonds ook gewoon 500 gr kwark, mss ergens anders dan wat schrappen.
Gebruik je extra supplementen op trainingsdagen?
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Je gaat wel bulken met 18% bodyfat terwijl je in je voorstelpost aangaf dat je vooral je vetpercentage naar beneden wil brengen.
Zijn je doelen veranderd of wil je gewoon eerst nog wat massiever worden?
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Ja ik ben weer wat kilo's aangekomen
Heb een tijdje niet op mijn voeding gelet.
Maar wou toch liever eerst bulken.
Liever dat ik eerst wat massa krijg, en daarna afvallen.
Als ik nu af ga vallen zie ik er alleen minder dik uit.
Ik gebruik dus alleen maar een whey shake 's ochtends.
Denk dat ik voor en na de training geen whey shake nodig heb.
Misschien wel dextrose na de training. maar dan zit ik weer 200 kcal erboven.
1= goed
2= goed
3= goed (liever geen kwark alleen)
4= slecht zorg dat je ook proteine binnen krijgt en pindas vervangen door cashewnoten/walnoten
5= goed
6= pindas vervangen door cashewnoten/walnoten
Tonijn lastig eten op school? Men koopt een blikje tonijn, je neemt een blik opener en lepel mee van thuis, en tada, waar een wil is is een weg. Pinda's vervangen door cashew etc. 16:00 50 gram pinda's is geen maaltijd, persoonlijk zou ik dit vervangen met iets, 100gr pinda's op een dag vind ik persoonlijk zat voor jou stats.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment