Leo's bulkschema 5000/4300 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's bulkschema 5000/4300 kcal

pats.
    Attached Files
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

non trainingsdagen:
    Maaltijd 1: goed
    2: meer kip (minimaal 150gram)
    3: goed
    4: goed
    5: ik zou hier olijolie weglaten. al genoeg vet uit gehakt.
    6: persoonlijk vind ik 70gram amandelen wat veel maar het kan

trainingsdagen:
    1: echte proteine erbij (whey)
    tijdens trainen zie ik geen meerwaarde van dextrose
    na trainen: minder dextrose nemen 50gram ofzo
    3: echte proteine erbij (whey)
    4: meer kipfilet
    5: goed maar ik zie liever 1 ei meer en 10ml olijfolie minder (betere verdeling)
    6: prima alleen zie reactie schema niet trainingsdagen

Comment

Non trainingsdagen
      1)
      2) Done
      3)
      4)
      5) Ik moet het wel ergens in bakken en anders wordt mn pan smerig. En ik ga het niet grillen of koken oid
      6) Veel voor wat? Ik moet de hele nacht hiermee doen en denk dat 70 gram amandelen juist weinig is. Wat is dan een goeie maatstaf aan vet voor het slapen gaan?

Trainingsdagen:
      1) Ik zit al op veel eiwit, als ik hier nog meer whey bijknal, moet ik het ergens anders weer compenseren en kom ik echt op maaltijden uit met een paar gram eiwit. Daarnaast is 20% van die melkeiwit al whey.

tijdens trainen: dextro drukt je cortisol, wat handig is als je training langer dan 47 minuten duurt

na trainen: dacht gelezen te hebben dat je 0,8 X BW aan snelle kh nodig hebt na je training? En waar is die 50 gr op gebaseerd? Is die voor iedereen hetzelfde? Dus voor mensen die 50 kg wegen EN voor mensen die 150 kg wegen?

3) Zie 1
      4) Als ik hier meer kipfilet doe, dan moet ik later op de dag weer compenseren en krijg ik een maaltijd met 19 gram eiwit
      5) Ik heb al zat eiwit
      6)

Thnx voor je reply
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Neem je alleen omega 3 voor het slapen? En hoeveel neem je?

Comment

Ja, 6 gram

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Ja, 6 gram
            Ik bedoel hoeveel capsules..

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Start > Uitvoeren > Intypen: "Calc".
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by gameface View Post
                dat zijn waarschijnlijk 6 caps van 1000mg of 12 van 500mg, maar dat lijkt me sterk
                Groeten

Comment

je hebt geen vet nodig om gehakt in te bakken. Het is vet genoeg om niet aan te branden. Probeer maar.

Comment

6 caps van 1 gram ja (olympian labs).

En daarnaast lig ik niet wakker van die paar kut ml olie. Zijn alleen maar goeie vetten en mn macro's komen daardoor ook beter uit

Comment

70 gram amandelen vind ik ook niet echt heel veel, hou gewoon 25 tot 35 % vet aan van je totale calorie behoefte.

dus dat is iets van 1250/ 9,0 = minimaal 139 gram vetten afgerond
                      maximaal = 1750/ 9.0 = maximaal 195 gram vetten

Comment

Ja ik doe 30% op trainingsdagen en 40% op rustdagen

Comment

ok misschien een domme vraag maar kan iemand hem dan toch beantwoorden:

Ik zie in de meeste voedingsschema's ong 70 a 110 gram Onvz Vet, bij jou is dit een stuk meer. Wat voor invloed/functie heeft dit (extra) Vet voor de bulk?

Comment

Originally posted by totoroyale View Post
                            ok misschien een domme vraag maar kan iemand hem dan toch beantwoorden:

Ik zie in de meeste voedingsschema's ong 70 a 110 gram Onvz Vet, bij jou is dit een stuk meer. Wat voor invloed/functie heeft dit (extra) Vet voor de bulk?
                            Verhoogd je natuurlijke testosteron. Je hebt trouwens ook verzadigde vetten nodig, niet alleen onverzadigd.

Comment

Ik lees hier dat tussen de 25 a 35 % van je totaal benodigde calorieën, aan vet moet nemen.

vraagje:

Je berekend dat je 130 gr vetten nodig hebt en je komt maar tot maximaal 100gr, is dus een tekort van 30 gram vetten (30x9=270kcal), wat voor gevolgen heeft dit dan?

Is er dan kans op minder massa( 30 gr x 30 dagen= is +- 1kg) wat je per maand misloopt, of praat ik nu onzin?

Mvg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X