Leo's bulkschema 5000/4300 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by totoroyale View Post
    ok misschien een domme vraag maar kan iemand hem dan toch beantwoorden:

Ik zie in de meeste voedingsschema's ong 70 a 110 gram Onvz Vet, bij jou is dit een stuk meer. Wat voor invloed/functie heeft dit (extra) Vet voor de bulk?
    Originally posted by gameface View Post
    Verhoogd je natuurlijke testosteron. Je hebt trouwens ook verzadigde vetten nodig, niet alleen onverzadigd.

Ik heb ook wat meer calorieen heh dan wat ik meestal zie, en vet druk je percentueel uit (zoveel % van je totale kcal) en ik zit meestal tussen de 30-40%
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Is dat niet waar dan?

Comment

Ja, die smiley betekend dat ik het er mee eens ben

De woordkeuze op het bord is alleen wat ongelukkig
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik lees hier dat tussen de 25 a 35 % van je totaal benodigde calorieën, aan vet moet nemen.

vraagje:

Je berekend dat je 130 gr vetten nodig hebt en je komt maar tot maximaal 100gr, is dus een tekort van 30 gram vetten (30x9=270kcal), wat voor gevolgen heeft dit dan?

Is er dan kans op minder massa( 30 gr x 30 dagen= is +- 1kg) wat je per maand misloopt, of praat ik nu onzin?

Mvg

Begrijp ik nou goed dat je denkt dat het vet dat je binnenkrijgt één op één om te zetten is in spiermassa? Aangezien je het gewicht aan vet gelijk stelt aan het eventuele gewicht aan spier...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik lees hier dat tussen de 25 a 35 % van je totaal benodigde calorieën, aan vet moet nemen.

vraagje:

Je berekend dat je 130 gr vetten nodig hebt en je komt maar tot maximaal 100gr, is dus een tekort van 30 gram vetten (30x9=270kcal), wat voor gevolgen heeft dit dan?

Is er dan kans op minder massa( 30 gr x 30 dagen= is +- 1kg) wat je per maand misloopt, of praat ik nu onzin?

Mvg
            Inderdaad Vandaar dat het ontzettend belangrijk is dat je je vet op de gram afweegt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X