Trage eiwitten maar geen kwark...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trage eiwitten maar geen kwark...

Halloow allemaal!

Ik ben al een heel tijdje op zoek naar trage ewitten die ik zou kunne innemen voor het slapen gaan. Maar kwark kan ik echt niet slikken. Ik heb gewoon een beetje last met alle melkproducten... Om toch nog iets binnen te krijgen van eiwitten in de nacht eet ik pindanoten. Maar het is gewoon omdat ik de indruk heb dat het door zijn harde textuur trager verteerd. Het is een vettig maar ik beter dat dan niets ;s. Zou u me iets anders kunnen voorstellen i.p.v. die kwark ik zou het wel 1 keer kunnen opeten met veel moeite maar nooit elke dag.

Dank bij voorbaat

Tonijn, kip, caseine?

Comment

Lactosegevoelig? Vis met voorkeur aan zalm en tonijn is een goed alternatief. Nadeel is dat het wat duurder is. Je hebt ook trage eiwitten in poeder vorm. Is gefilterde caseine als ik het niet mis heb. Nachteiwit word het ook wel genoemd. Zou je ook eens naar kunnen kijken.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Caseine zijn inderdaad trage eiwitten... Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren die in lange ketens zijn gerangschikt..Het lichaam bevat 20 verschillende aminozuren.. Van deze 20 zijn er 8 die als essentieel worden beschouwd.. Omdat het lichaam deze niet zelf kan maken.. Voeding (en of shakes) is de enige bron die deze kan leveren... Caseine is dan ook niets voor je, omdat het bestaat uit melkeiwit... Voedingseiwitten zijn onderling verschillend. Het ene eiwit heeft voor ons meer waarde als bouwstof dan het
        andere (biologische waarde). Het eiwit van hoge biologische waarde is een eiwit waarin het aminozurenpatroon
        veel lijkt op het lichaamseiwit. Uit eiwitten met een hoge biologische waarde kan veel lichaamseiwit worden
        opgebouwd. Dierlijke voedingsmiddelen bevatten meestal eiwitten van een hoge biologische waarde (vlees, vis,
        melk(producten), ei). Eiwitten uit aardappelen, rijst, sojabonen en bladgroente hebben eveneens een vrij hoge
        biologische waarde. Uit eiwitten met een lage biologische waarde (graanproducten, brood, peulvruchten, noten
        en de meeste soorten groenten) kan maar weinig lichaamseiwit worden opgebouwd.

Comment

Vis, kip, eieren?
          Groeten

Comment

Soja eiwit, vlees...

Comment

Ik ben ook lactose intolerant, eet voor trage eiwitten tonijn.
              Dit eet ik doorgaans met meergranenrijst.

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
                Ik ben ook lactose intolerant, eet voor trage eiwitten tonijn.
                Dit eet ik doorgaans met meergranenrijst.
                eitje erdoor, bladgroente erbij ... Goed voer...

Comment

Vis, gevogelte en eieren zijn ideale bronnen voor s'nachts.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

hartelijk bedankt , zal me wel helpen denk ik. Dus het zal kip worden of tonijn. of mss zelfs een eitje

Ps. Ik vindt melkproducten gewoon niet lekker ;p

Comment

Originally posted by netbody View Post
                      of mss zelfs een eitje
                      Een eitje komt qua voedingswaarde niet echt overeen met een bak kwark, blikje tonijn, lap kipfilet ofzo. Zou je er echt minstens 4 moeten eten.
                      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        Een eitje komt qua voedingswaarde niet echt overeen met een bak kwark, blikje tonijn, lap kipfilet ofzo. Zou je er echt minstens 4 moeten eten.
                        Eieren hebben toch ook iets sneller werkende eiwitten dacht ik?
                        @ ketIF

Comment

Als ik ook maar iets van lactose eet kan ik een hoop pijn verwachten.

Mensen met lactose intolerantie raad ik gewoon dit aan.

Comment

Halloow allemaal!

Ik ben al een heel tijdje op zoek naar trage ewitten die ik zou kunne innemen voor het slapen gaan. Maar kwark kan ik echt niet slikken. Ik heb gewoon een beetje last met alle melkproducten... Om toch nog iets binnen te krijgen van eiwitten in de nacht eet ik pindanoten. Maar het is gewoon omdat ik de indruk heb dat het door zijn harde textuur trager verteerd. Het is een vettig maar ik beter dat dan niets ;s. Zou u me iets anders kunnen voorstellen i.p.v. die kwark ik zou het wel 1 keer kunnen opeten met veel moeite maar nooit elke dag.

Dank bij voorbaat
                            Trager eten xp
                            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

hartelijk bedankt , zal me wel helpen denk ik. Dus het zal kip worden of tonijn. of mss zelfs een eitje

Ps. Ik vindt melkproducten gewoon niet lekker ;p
                              tonijn eten voor het slapen gaan vind ik anders ook niet geweldig hoor (peroonlijk uiteraard)
                              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X