Droog cutten voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droog cutten voeding

Hallo Allemaal, Dit is mijn eerste Topic onderwerp op deze website.
    Ik wil graag Droog worden omdat ik een buikje heb en beetje bulk mode ben.
    en nu wil ik graag op mijn voeding letten en een sixpack probere te krijgen
    Wat ik van plan ben is ongeveer 4x per week Crosstrainer 30/40 minuten.
    en ongeveer 5/6 kleine maaltijden eten, en zo veel mogelijk water drinken om de dag. Dit is ongeveer mijn dieeét.

1: Brinta/melk + Whey shake.
    CrossTrainer. 30/40 minuten.
    2: 1 Boterham met kaas en 2 plakjes kipfilé + mandarijn + water.
    3: 2 eieren,met water.
    4: Brinta/melk + whey shake.
    5: 2 boterhammen bruin brood, met pindakaas. + water.
    6: Avond Eten, normaal spaggeti/rijst/aardappelen/kip ofz.

En Water verspreid deze maaltijden.
    Doe ik iets fouts ? of goeds. tnx laat me weten. Groetjes.

Krachttraining??

Over je voeding kan ik niks zeggen. Ik weet niet wat je behoefte is.
    Ik weet niet hoeveel kcal dit bij elkaar is.
    Hoe de verdeling is
    Hier hebben we niks aan sorry. Zet het even in een excel bestand en zet er alle waardes bij. Tel je behoefte uit en ga daarop bouwen.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Hoi Hoi.

Begin maar eens met je voor te stellen.

Lees daarna de Zomersticky.

Jat daarna schaamteloos een excel schema van iemand anders en bereken daar je eigen schema in.

en vergeet die crosstrainer maar ga gewoon kracht training doen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hoi, ik ben een jongen van 17/5 jaar oud, en wil graag cutten en een sixpack krijgen, en probeer nu zo min mogelijk kalorien te eten, en de eiwitgifte te verhogen zeg maar.
        Mijn Dieet is ongeveer 2000/2100 Calorien Ongeveer per dag.
        En ik doe ook nog 4x per week Crosstraining, van 30/40 minuten lang.
        en eet 5/6 kleine maaltijden, waarvan drinken aleen water bevat en tussendoor fruit,.

Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben bezig met een dieet en wil droger worden, omdat ik eerst altijd me eigen volpropte met kalorien enz, omdat ik bezig was met bulken, en nu wil ik de sixpack, ik eet zo un 2100 cal per dag. en doe ook crosstraining tnx.

Comment

goed topic
            Groeten

Comment

Gevalletje van stickies lezen.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Je doet helemaal niet cutten of bulken als je voeding niet op papier staat. Ga dat eerst maar eens doen. Met alle voedingstoffen uitgerekend tot op de gram. Eiwitten, koolhydraten en vetten. Dan praten we verder.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Laat die cardio maar zitten, train volgens mijn trainingssticky, en eet nog even zoals je altijd at. Denk dat je dan al begint met afvallen. Mocht dat niet zo zijn, verlaag dan pas je calorische behoefte.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

probeer om 2/3 uur te eten. weet niet helaat je avond eet maar maaltijd 6 zou dan rond 8 uur zijn. kijk hier ff na. en mis het bakje kwark savonds.

kt en eventueel erna nog kt schijnt het effectiefst te zijn. kt als main onderdeel

Comment

geen kracht training?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        .

kt en eventueel erna nog kt schijnt het effectiefst te zijn. kt als main onderdeel
                        Je bedoelt zeker cardio na kt
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Bedankt voor jullie reacties, maar ik snap wel wat jullie bedoelen, maar als ik geen Cardio/Crosstrainer doe lijkt het allemaal langzamer te gaan, en ik voel me altijd lekker in mijn vel naar het crosstrainen. ik let wel op mijn voeding ik eet 5/6 kleine maaltijden zo min mogelijk koolydraden, en ik eet meer eiwitten. 2 shakes per dag ook. ik probeer egt droog te worden, en eet deze planning al 1 /2 week, en ik ben al ietsjes droger geworden,en natuurlijk geen ( junkfood,snoep,koekjes,en dat soort dingen.) ik drink aleen water. en let goed wat ik eet. tnx.

Comment

Ow en voor de mensen die mij verkeerd hebben begrepen, ik doe Cardio Appart, dus dn doe ik geen krachttraining bij, ik hou zeg maar die dagen appart. en op de dagen dat ik kt doe, doe ik geen cardio.

Comment

Welkom!

Ik begreep eerst dat je geen kt deed. Nu begrijp ik je.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X