Ben nu dan ongeveer 4 / 5 maandjes aan het trainen en hoor / lees toch dat als je iets wil bereiken je op je voeding moet letten. Probeer toch wel beetje te kijken wat er qua eiwitten , vetten en koolhydraten in zit , maar weet nou nooit de hoeveelheid wat ik het best kan nemen.
Mijn doel is om de zogenaamde "perfect body " v-shape te krijgen ( of het lukt is ten tweede , maar moet met veel doorzetten lukke ) .
Heb al vele topics door gelezen om info te zoeken , maar weet niet als dat soort schema's nou bij mij passen aangezien ik nog niet zo lang bezig ben vergeleken met de meeste hier.
Op het moment weeg ik rond de 70 kg , 1.82 lang en 18 jaar.
Aanleg om dik te worden heb ik ook niet , dus dat is denk ik wel meegenomen ?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een begin schematje optezetten of advies kunnen geven over hoe en wat.
Alvast bedankt ,
Rick
Mijn doel is om de zogenaamde "perfect body " v-shape te krijgen ( of het lukt is ten tweede , maar moet met veel doorzetten lukke ) .
Heb al vele topics door gelezen om info te zoeken , maar weet niet als dat soort schema's nou bij mij passen aangezien ik nog niet zo lang bezig ben vergeleken met de meeste hier.
Op het moment weeg ik rond de 70 kg , 1.82 lang en 18 jaar.
Aanleg om dik te worden heb ik ook niet , dus dat is denk ik wel meegenomen ?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een begin schematje optezetten of advies kunnen geven over hoe en wat.
Alvast bedankt ,
Rick
Comment