Discussie Ash, Fal, Leo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen idee. Heb alleen de studie gezien van met totale waarden en niet in relatie tot lichaamsgewicht. Misschien dat General daar iets meer van weet?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Wat is je totale eiwit name dan? Ik zat rond de 400-450gr op een dag en vanaf de circa 500gr wordt het te giftig voor het lichaam.

In theorie...een Ronni Coleman van 150kg ofzo. 3x lichaamsgewicht zou dan 450gr in nemen. En ook niet in de buurt komen van het giftige niveau. Maar in Amerika hanteren ze de maatstaaf 1gr per 1 pond lichaamsgewicht. Dan zou ik met mijn gewicht zo'n 300gr moeten vreten hehe.
      504,8 gram

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        504,8 gram
        Je gaat dood...tot General met een studie komt :P
        Je zegt die hoeveelheid puur om mij te jennen of niet?

Comment

Je gaat dood...tot General met een studie komt :P
          Je zegt die hoeveelheid puur om mij te jennen of niet?
          Euhm, nee niet echt.
          Last edited by GeneralIx; 24-01-2010, 18:24.

Comment

Denk ook dat die richtlijn van 2.5 tot 3 gram per kg lichaams gewicht naar de knoppen gaat met extreme lichaamsverhoudingen zoals 30% bf. Denk dat je dan langzaam moet gaan borduren met vvm.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Heb geen studies. Maar bewijslast in deze ligt bij de partij die stelt dat eiwitten vanaf punt x giftig worden. Tot dat bewezen is, is het niet zo.

@ Falstyr
              Je was toch niet aan het kuren in je bulk of wel?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                @ Falstyr
                Je was toch niet aan het kuren in je bulk of wel?
                Heb 8 weken gebulkt met kuur. Dan de laatste 2 weken al wat gaan minderen in kcal. Nu zit in de cut kuur.

Comment

In dat geval zet ik in op de nuance "zoveel extra ook weer niet".
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

504,8 gram
                    De eiwitten uit zuivel/noten/vis en vlees bij elkaar geteld kom ik uit op 345 gr.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Wil hier heel even op inhaken.
                      Ashley beweert dat Fal waarschijnlijk de enigste is hier die zoveel vet nuttigt.
                      FOUT!!!
                      Ook wordt er gezegd dat AS-gebruikers laag in hun vetten zitten.
                      FOUT!!!

Waar heb ik beweerd dat Fal de enige is die veel vet nuttigt???

Hoezo fout.....jij zit dus hoog in je vetten prima. Ik denk dat het gross juist laag in het vetverbruik zitten.....daar gaat deze discussie juist over.

Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik heel veel dingen lees die tegenstrijdig zijn. Ik probeer ook de juiste balans te vinden in een voedingsschema met de ''juiste'' info.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Yay...niet slaan heh? En...uhm...kun je nu jouw onzin verwijderen?

Nog even vlug andere bron voor Ashley

Vet verbranden - Medic Info

Moet even merendeel van de onzin negeren die er staat, maar zei zeggen ook 30% vet eten :P

Ik heb hier een boek van Ronnie coleman en hij heeft 620 gram eiwitten in zijn schema staan

Moet het merendeel niet geloven maar wat ze over vet zeggen is waar
                        Last edited by Ashley; 19-01-2010, 17:20.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Ehm Pin weet dat dit nog steeds off topic is maar ik wil hier wel op reageren.

@Leo slaat nergens op wat je zegt. Dus iedereen die laag in zijn vetten zit gebruikt AS??

20% is te laag omdat jullie dat vinden? Nogmaal dit is het eerste forum(waar ik kom) die 30-40% aan vetten adviseerd.
                          Wat ik lees is dat 100-120 gram vetten heel normaal is.

Ik heb het gisteren ook al een paar keer gezegd....wie moet ik nou geloven?

@ Pin mischien de boel verplaatsen naar een ander topic?
                          Dat zei ik niet toch? Ik zei dat 30-40% vet van je totale kcal juist goed is voor je testosteron, of je nou kuurt of niet.

En die percentages vet zijn al lang in studies bewezen
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Dat zei ik niet toch? Ik zei dat 30-40% vet van je totale kcal juist goed is voor je testosteron, of je nou kuurt of niet.

En die percentages vet zijn al lang in studies bewezen

Dus als je kuurt is een inname vet 30-40% aanbevolen?

Waarom kom ik dit soort percentage's dan niet tegen bij de wedstrijd bodybuilder? Dit zitten allemaal laag in de vetten.

Comment

Maakt niet uit of je kuurt. 30-40% vet is gewoon goed voor je testosteron. Of je dit nou tegenkomt bij pro bb contests doet daar niet aan af (en aan de onderzoeken). Veel pro bb's denken ook dat je binnenkant borst kan isoleren en nog meer van dat soort dogma's. Maakt me niks uit dat anderen het niet doen, ik weet zelf dat het goed is, dat hoef ik niet af te zien aan pro bb's of andere figuren die vol vooroordelen en achterhaalde theorieen zitten.
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Was al antwoord op gegeven Ash, zie onderstaand.

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Wedstrijdbb'ers juicen. Niet vergelijkbaar met naturalsporters, gezien zij gedurende de kuur althans er minder behoefte aan hebben voor hun hormoonsynthese.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X