Kevin's Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LittleMofo View Post
    Waarom zo hoog in eiwitten als het toch niet word gebruikt?
    Jah als energie maar dat is geld weggooien imho
    Hoe kom je erbij dat dat niet wordt gebruikt?
    Dr Strong op dbb gaf aan voor BBers 3gr per kg lichaamsgewicht en voor PLers volstaat 2-2,5 of zoiets. Weet niet in hoeverre dit echt klopt, maar die kerel kraamt geen onzin uit en dat kan Falstyr wel beamen denk ik.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Hoe kom je erbij dat dat niet wordt gebruikt?
      Dr Strong op dbb gaf aan voor BBers 3gr per kg lichaamsgewicht en voor PLers volstaat 2-2,5 of zoiets. Weet niet in hoeverre dit echt klopt, maar die kerel kraamt geen onzin uit en dat kan Falstyr wel beamen denk ik.
      Wetenschapelijk onderzocht dat 1,5 gram eiwit per kg vvm genoeg moet zijn.
      Dit staat gewoon in 9 van de 10 boeken over bodybuilding en fitness beschreven. En ik lul daar echt niet over. Het is gewoon getest mij mesnen die veel krachtsport doen. De rest word gewoon verbruikt als energie en dat konden ze zien aan de urine in een groot lab

Comment

daarom groei jij ook niet zonder AS luppie. je hebt niet genoeg eiwitten
        Lichaam gebruikt wel meer dan 1.5gr. 0.8-1.5 is voor mensen die de hele dag op hun reet zitten en niks doen.

Als je kracht en spiermassa wilt kun je maar beter zorgen dat je een beetje overschot hebt dan dat je te weinig hebt. 3gr wat Dr Strong aanraad vind ik ook beetje ver gaan, maar neem het zelf ook in de bulk. Neem dan gewoon wat extra voor de groei en massa die gaat komen. Scheelt weer de hele tijd alles opnieuw te moeten berekenen. Die gast is wel mega sterk en tig studies en onderzoeken en werkt ook in het ziekenhuis.

Zo duur zijn eiwitten echt niet. Of je nu voor 6 euro lading kip haalt en eind van de week nog voor 50cent over hebt. Of dat je die 50cent extra eet. Als je toch al groot in koopt maakt dat beetje niet uit. Bulk is goedkoper. Daarom kun je ook beter meerdere maaltijden tegelijk inkopen dan per maaltijd. En zo is het in een huishouden duurder om voor 1-2 personen te kopen dan wanneer er voor meer ingekocht en gekookt moet worden. Dan ben je per persoon goedkoper uit. En zo ook met inkoop eiwitten en andere dingen.

Maar goed. Hier om reageer ik bijna niet meer in het voeding deel. Mensen denken het toch beter te weten. Krijg dan alleen maar nutteloze discussies waar ik geen zin in heb. Dus ik ga weer. Heb gezegd wat gedaan moet worden. Doe het gewoon.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          daarom groei jij ook niet zonder AS luppie. je hebt niet genoeg eiwitten
          Lichaam gebruikt wel meer dan 1.5gr. 0.8-1.5 is voor mensen die de hele dag op hun reet zitten en niks doen.

Als je kracht en spiermassa wilt kun je maar beter zorgen dat je een beetje overschot hebt dan dat je te weinig hebt. 3gr wat Dr Strong aanraad vind ik ook beetje ver gaan, maar neem het zelf ook in de bulk. Neem dan gewoon wat extra voor de groei en massa die gaat komen. Scheelt weer de hele tijd alles opnieuw te moeten berekenen. Die gast is wel mega sterk en tig studies en onderzoeken en werkt ook in het ziekenhuis.

Zo duur zijn eiwitten echt niet. Of je nu voor 6 euro lading kip haalt en eind van de week nog voor 50cent over hebt. Of dat je die 50cent extra eet. Als je toch al groot in koopt maakt dat beetje niet uit. Bulk is goedkoper. Daarom kun je ook beter meerdere maaltijden tegelijk inkopen dan per maaltijd. En zo is het in een huishouden duurder om voor 1-2 personen te kopen dan wanneer er voor meer ingekocht en gekookt moet worden. Dan ben je per persoon goedkoper uit. En zo ook met inkoop eiwitten en andere dingen.

Maar goed. Hier om reageer ik bijna niet meer in het voeding deel. Mensen denken het toch beter te weten. Krijg dan alleen maar nutteloze discussies waar ik geen zin in heb. Dus ik ga weer. Heb gezegd wat gedaan moet worden. Doe het gewoon.
          Ik heb altijd nog gegroeid zonder aas vriend. Ik heb zelf altijd boven de 2gram eiwit gezeten per kg vvm en nu nog. 200 gram eiwitten zijn dus genoeg voor iemand die 100 kg weegt. En daar zit ik altijd boven. Maar volgens studies zou 1,5 tot 2 gram eiwit per kg vvm genoeg moeten zijn.

Waarom trek je nu mijn voeding er weer bij in en zeggen dat ik niet groei zonder aas? Dat slaat natuurlijk weer op kut hé,

Comment

Ik heb er maar ff een post over geopend op BR
            Ff kijken wat de echte atleten zeggen

Comment

1,5-2 gram eiwit is meer dan voldende om te groeien meer word toch verbruikt als energie
              dus zonde van het geld, kun je beter vetten of kh's voor energie gebruiken.

Veel melk maakt ook niets uit, ik snap het probleem daar niet zo van.
              Nadeel is wel van veel melk producten dat tergelijktijdig gebruik van vetten, de vetten niet allemaal word gebruikt maar uitgepoept
              helemaal mee eens. eiwit is al duur genoeg. vetten heb je nodig. en als je er nog een andere sport naast doet die ook energie vraagt heb je kh nodig.
              To fear death is to limit life.

Comment

sorry voor de dubbelpost maar lees dit eens.

How Much Protein Do You Need?

Comment

Wow bedankt voor de antwoorden allemaal!

Mhmmm zal mijn vetten wat omhoog schroeven zoals jullie aanhaalden, zal nog een 25gram toevoegen aan m'n ontbijt.

Comment

Ik heb er maar ff een post over geopend op BR
                    Ff kijken wat de echte atleten zeggen
                    Ik ben een nep atleet want ik doe geen bodybuild wedstrijden in me string. Ik doe alleen maar sterkste man trainingen en wedstrijden. Pfft... Is net zoals Atta die een tijdje uit de hoogte ging doen omdat hij met "echte atleten" trainde.

Comment

Originally posted by claymore View Post
                      sorry voor de dubbelpost maar lees dit eens.

How Much Protein Do You Need?
                      Internet staat vol met zo'n teksten en ze spreken elkaar vaak tegen.
                      Zelf doe ik 2 tot 2,5 keer men lichaamsgewicht in eiwitten, beter te veel dan te weinig?
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Hebben jullie misschien nog wat voedingadvies in verband met vetten ? Ik kan moeilyk enkel noten eten voor m'n vetten Btw : Fal en Mofo, ik denk dat jullie allebei wel genoeg ervaring hebben om niet in de clinch te gaan, ieders heeft zo zijn visie en goals. Laten we het daar bij houden ? Respect voor beide van jullie! Natuurlijk voor de rest ook!

Comment

Noten, vette vis (zalm, tonijn,...), visoliecapsules (enkel omega 3), bakken in olijfolie, avocado's,...

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                            Internet staat vol met zo'n teksten en ze spreken elkaar vaak tegen.
                            Zelf doe ik 2 tot 2,5 keer men lichaamsgewicht in eiwitten, beter te veel dan te weinig?
                            das waar maar toch, als je spieren niet genoeg gehydrateerd worden zullen ze niet maximaal groeien. daarom zijn koolHYDRATEN ook voldoende nodig.
                            sowieso is het individueel verschillend. elk lichaam reageert anders.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Ik ben een nep atleet want ik doe geen bodybuild wedstrijden in me string. Ik doe alleen maar sterkste man trainingen en wedstrijden. Pfft... Is net zoals Atta die een tijdje uit de hoogte ging doen omdat hij met "echte atleten" trainde.
                              Ik ben het er wel mee eens dat je beter en beetje meer neemt, fout is het iig niet.

Comment

Originally posted by claymore View Post
                                das waar maar toch, als je spieren niet genoeg gehydrateerd worden zullen ze niet maximaal groeien. daarom zijn koolHYDRATEN ook voldoende nodig.
                                sowieso is het individueel verschillend. elk lichaam reageert anders.
                                Gehydrateerd? Leg eens uit.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X