Kevin's Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat van gehydrateerd en koolhydraten is dit een grap?
    Je bent wel juist dat als je lichaam niet genoeg vocht heeft het de voedingsstoffen niet naar de juiste plaats kan transporteren en dus ook je groei niet optimaal is. Maar dit heeft toch niets met koolHYDRATEN te maken of ben ik fout?
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by claymore View Post
      das waar maar toch, als je spieren niet genoeg gehydrateerd worden zullen ze niet maximaal groeien. daarom zijn koolHYDRATEN ook voldoende nodig.
      sowieso is het individueel verschillend. elk lichaam reageert anders.
      Wat beweer jij nou, dat koolhydraten je spieren hydrateren? NEEN!
      Water hydrateert.
      Koolhydraten zijn koolstofketens waar waterstofionen zijn aan gebonden.
      Check dit maar even Koolhydraat - Wikipedia

Comment

Originally posted by claymore View Post
        sorry voor de dubbelpost maar lees dit eens.

How Much Protein Do You Need?
        Nog een volgwaardige artikel over eiwitten

Eiwitten voor gevorderden

Gevorderde atleten in bb nemen 2 a 2,5 gram eiwit per kg lichaams gewicht
        maar evenlater bleek dat daar van 0,5 a 1 gram niet van gebruikt werd
        maar uitgepoept

Comment

ik poep niet
          Groeten

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
            Nog een volgwaardige artikel over eiwitten

Eiwitten voor gevorderden

Gevorderde atleten in bb nemen 2 a 2,5 gram eiwit per kg lichaams gewicht
            maar evenlater bleek dat daar van 0,5 a 1 gram niet van gebruikt werd
            maar uitgepoept
            Dus je poept alleen maar als je te veel hebt? Dus je poept niet in een cut?

Ik snap dat poepen ff niet.

Kevin, in een bulk kan je gerust 2.5x bw aan eiwitten nemen. Ik zit zelfs meer dan 3gr per kg, anders kom ik niet aan mijn kcal.

Comment

Ll kun je beter vetten pakken die cals worden toch niet opgenomen kijkt mij als ik dat artiekel moet geloven.

Comment

Stom gelul... Veel vetten en dan veel koolhydraten maken je eenvoudig DIK en pafferig... Ik neem zelf 2.5-3 gram eiwiten per kg lichaamsgewicht, +-30% vetten van de totale Kcal voedingsbehoefte en de rest in koolhydraten... En wie beweert dat ik het niet goed doet? Heeft hij zn lichaam beter op orde, dan ik? Heeft hij ook 11%bf... Nee joh vet zijn als n varken, met n lichaamsgewicht van n anorexia patient... Dan stom gaan zitten lullen over de verhoudingen?

Comment

Niemand beweerd dat, maar vind het gewoon vaag dat de cals in eiwitten niet worden gebruikt als energie bron maar gewoon kompleet ongebruikt word. Ik vind het gewoon vaag, mischien dat daarom de meeste mensen niet meer aankomen ? Maar goed ht blijt, iedereen doet het goed op zijn eigen manier, het lijkt net of als je denkt dat je hetgoed doet het dan ook goed gaat maar goed, is maar een vaag idee

Comment

Ook dat kan ik je uitleggen... Je moet hoe dan ook aan je Kcal komen , doe je de eiwitten te laag of lager zetten moet je weer meer vet of suikers eten.. Dus kun je beter je eiwitten hoger hebben, om geen vet aan te komen...Eiwitten die je niet nodig hebt, poep je inderdaad weer uit maar je moet toch aan je voeding behoefte voorzien....Vandaar

Comment

Stel.. Ik heb in n bulk 6000Kcal nodig (is waar) en ik eet zo weinig eiwitten? Vreet ik alleen nog vet en suiker.. En die zijn al zo hoog in mn bulk.. Ik gooi zelfs mn eiwitten dan nog hoger....

Comment

Heb daarstraks mezelf nog eens gewogen, nu blijkt dat ik nog maar 1kg ben bijgekomen sinds 3 weken bulk :S Wat zou ik moetten verhogen in m'n schema ? Nog eens de vetten ?

Comment

De kcal in volledige algemeenheid. En als je dat graag zou doen uit vetten, dan de vetten verhogen inderdaad. Komt niet zo nauw.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zal eens kijken hoe ik kan verhogen, was aan het denken voor een extra portie noten en wat Bambix(carb poeder).

Comment

Nu vond ik toch wanneer ik boven 100gram vetten zat/dag dat ik te vet werd. Heb dit dus wat teruggeschroefd Nu eet ik zo'n 5 min voor ik ga slapen 500 gram kwark en een blikje annanas. Nu zegt mijn vader dat ik hier ook vooral dik wordt, omdat het zo snel voor bed is, nu is mijn vraag : Wanneer(hoeveel minuten) voor je gaat slapen moet je je kwark eten ?

Mvg,
                              Kevin

Comment

Originally posted by xkevinhox View Post
                                Nu vond ik toch wanneer ik boven 100gram vetten zat/dag dat ik te vet werd. Heb dit dus wat teruggeschroefd Nu eet ik zo'n 5 min voor ik ga slapen 500 gram kwark en een blikje annanas. Nu zegt mijn vader dat ik hier ook vooral dik wordt, omdat het zo snel voor bed is, nu is mijn vraag : Wanneer(hoeveel minuten) voor je gaat slapen moet je je kwark eten ?

Mvg,
                                Kevin

Ananas werkt dacht ik vochafdrijvend....niks mis mee. Wel vers nemen en niet die bliktroep.

En je kwark moet je 6 min 53 seconden opeten voordat je naar bed gaat

Half uur voordat je gaat slapen
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X