Als langzaam eiwit in de avond... iets anders dan kwark!! bleh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tonijn en als je dat ook niet wegkrijgt casseïne

Snap sowieso niet dat mensen zich doodeten aan kwark, vind het zelf superkut, je zit er teringvol van, duurt bij mij ook eeuwen om weg te kanen en tis qua prijs (mits je iets hebt wat te eten is) ook nog eens duurder dan tonijn of casseine (ligt ook aan merk e.d.)
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik heb een boodschap voor iedereen die geen kwark lust.

PUSSY'S!!!!!!!!!!

Comment

Ik heb een boodschap voor mensen die alleen durven vanaf de andere kant van de noordzee.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik vind juist dat kwark makkelijk weg te eten is. In het begin vond ik het ook niet te eten (was niet zo dat ik het totaal niet naar binnen kon krijgen), vond het niet lekker. Nu is het prima te eten.

Beste magere kwark die ik gegeten heb is die van almhof (wel duur met 1,40 per pot), jogging kwark van de adli is niet te vreten en van biologische kwark van de albert heijn ga ik nog net niet over de nek, dat is gewoon ranzig spul. De normale albert heijn magere kwark is echter prima te doen.

Probeer eens andere merken qua kwark, ze smaken allemaal anders. Sommige zijn ook echt zuur, dat klopt. Je kunt ook een pot zoetstoffen kopen en deze door de kwark heen mengen, dan verdwijnt die zure smaak ook deels en is het lekker zoet.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Probeer eens andere merken qua kwark, ze smaken allemaal anders. Sommige zijn ook echt zuur, dat klopt. Je kunt ook een pot zoetstoffen kopen en deze door de kwark heen mengen, dan verdwijnt die zure smaak ook deels en is het lekker zoet.
            Kijk daar heb ik wat aan Die ik zeg maar had was uber zuur mijn kots is nog minder zuur zon idee.

Maar goed heb nog 3 potjes van die ranzige zooi zal die de komende dagen nog wegvreten en dan kijk ik eens even bij de AH ipv de spar

Kom dan nog wel melden of die beter te doen is Ga er eigenlijk al vanuit dat dat zo is.
            Sinds mijn 14de nog nooit aan sport gedaan! Bizar hé :P ì.í
            BP 2x50 (10x30), MP 2x40 (10x30) 2e week :P

Comment

kipfiletje in de pan, casseine shake of wat vis en je hebt je langzame eiwitten.
              Dingen eten die je niet lekker vind is iets voor dwazen.

Je kan het aantal keren proberen, maar als iets niet wegkrijgt moet je iets anders eten en niet zolas iedereen hier zegt....niet zeiken maar eten. zo bijzonder is kwark nou ook weer niet.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik lusde het in het begin ook niet. moest altijd wat siroop of anannas erdoorheen doen, dan vond ik het wel lekker. ondertussen geniet ik echt van een bakje kwark
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Ik heb een boodschap voor mensen die alleen durven vanaf de andere kant van de noordzee.

Ook wel toepasselijk waar je deze foto vandaan hebt, hehehe.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    ik lusde het in het begin ook niet. moest altijd wat siroop of anannas erdoorheen doen, dan vond ik het wel lekker. ondertussen geniet ik echt van een bakje kwark
                    Goed bezig.
                    Ik had precies hetzelfde probleem.
                    Nu ben ik er aan gewent.

Comment

Doe er altijd kleine hoevelheid Whey in, puur voor de smaak.
                      Op den duur begint de smaak weer te vervelen en dan weer maandje zonder whey. Beetje afwisseling in houden is het lekkerst.
                      " Failure is not an option "

Comment

Ik neem mijn bak kwark savonds al shake. Ik vermeng de kwark met water tot stroopdikte en drink hem zo op. Makkelijk en lekker.!

Comment

alsje die kwark niet op krijgt zijn er vele mogelijkheden... Tja idd een dikke caseine shake maar je kan bv ook wat fruit door je kwark smijten? Wat bosessen of wat rooie vruchten, framboosjes.. of wat melk door je kwark en vloeibaar uitdrinken?

Comment

Ander merk helpt ook wel eens, en voor het eten goed roeren. Dan gaan al die stukjes er doorheen
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                              Ik vind juist dat kwark makkelijk weg te eten is. In het begin vond ik het ook niet te eten (was niet zo dat ik het totaal niet naar binnen kon krijgen), vond het niet lekker. Nu is het prima te eten.

Beste magere kwark die ik gegeten heb is die van almhof (wel duur met 1,40 per pot), jogging kwark van de adli is niet te vreten en van biologische kwark van de albert heijn ga ik nog net niet over de nek, dat is gewoon ranzig spul. De normale albert heijn magere kwark is echter prima te doen.

De kwark die ik vaker probeerde is die biogarde kwark van de AH.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Ook wel toepasselijk waar je deze foto vandaan hebt, hehehe.
                              Ow.. dat had ik nog nie eens gezien.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Die Melkan varianten van de plus en de boni zijn erg mild en zacht. Die vierkante bakken van de C1000 had ik in het begin ook moeite mee. Die zijn wat stugger en zuurder. Die van de Aldi zijn helemaal goed. 500 gram met 10-komma-zoveel gram eiwitten per 100 gram EN goed van smaak!
                                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X