Als langzaam eiwit in de avond... iets anders dan kwark!! bleh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien wat siroop door de kwark? Voor mij werkt het in ieder geval.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Al eens voor de grap gekeken wat er aan suiker zit in siroop? Ik toevallig van de week nog. Schrok me wezenloos.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Al eens voor de grap gekeken wat er aan suiker zit in siroop? Ik toevallig van de week nog. Schrok me wezenloos.
        In mijne zit geen suiker, probeer deze eens: link

Let trouwens niet op de vrolijke kleuren van die site ..

Comment

Gewoon de magere eiwitrijke kwark van de Aldi. ;p gewoon opeten.. en niet zeuren. De eerste paar keer at ik het weg door het te mixed met ranja (A) ssst. Maar nu gewoon naturel. tip: niet te snel proberen te eten

Comment

Originally posted by Di_i-La View Post
            Nou nou... zojuist 200gr magere kwark naar binnen gewerkt en echt waar..
            GADVERDAMME :P bah bah wat een zooi zeg zou er net zo snel uit als in gaan :P

Is er nog iets anders aan te raden is dat zeg maar wel eetbaar is??

Ben voor mezelf namelijk mijn eetpatroon aan het bijhouden zodat ik over een aantal maanden de punten op de i kan zetten en het flink optimaliseren
            Leer het gewoon eten fucking luie worm!
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Roy P View Post
              In mijne zit geen suiker, probeer deze eens: link

Let trouwens niet op de vrolijke kleuren van die site ..
              Op het eerste gezicht zag dat er goed uit. Maar de verkoop praatjes kloppen niet in relatie tot de ingedrienten lijst...
              Owner of the Iron Playground.

Comment

de groene van melkan is wat milder dan de blauwe en er zitten meer eiwitten in. Die eet ik altijd met een schep whey met groots plezier weg mijn favo maal van de dag. Is puur ook prima te doen maar ik vind mijn whey lekkerder in de kwark dan met water dus zo combineer ik het.

Comment

Ik denk dat je gewoon veel en lekker moet eten maar wel naar je lichaam luistert zodat je niet te dik word of juist te dun blijft. Veel eiwitten is natuurlijk wel een must.

Comment

En mocht je nou net veel eiwitten vinden per 100gram naast vlees, kip e.d in deze magere kwark! Ik vind het echt lekker het is wel stevig enzo. Ik eet nou elke avond voor het slapen gaan 500gram magere konings naturel kwark.

Kijk altijd uit naar deze eiwitjes van de dag
                    "Straight outta gym"

Comment

Biogarde 500gr 250 savonds en 250 voor het slapen (y)

Comment

Ik ga mee met biogarde van de appie, top spul erg lekker.
                        wat er ook chill aan is is dat het lekker dik is en niet zo papperig, dus het geeft echt een lekker vol gevoel.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Op het eerste gezicht zag dat er goed uit. Maar de verkoop praatjes kloppen niet in relatie tot de ingedrienten lijst...
                          Vertel

Comment

Even een klein misschien wel off-topic vraagje ik lees dat er flink wat (magere) kipfilet en eieren doorheen gejaagd worden voor de eiwitten, maar waar kopen jullie dit dan en wat zijn ongeveer de prijzen hiervan. Ik kan dan namelijk hier enigszins rekening mee gaan houden als ik me moeder ga vragen om meer kipfilet en eieren in te gaan kopen
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Even een klein misschien wel off-topic vraagje ik lees dat er flink wat (magere) kipfilet en eieren doorheen gejaagd worden voor de eiwitten, maar waar kopen jullie dit dan en wat zijn ongeveer de prijzen hiervan. Ik kan dan namelijk hier enigszins rekening mee gaan houden als ik me moeder ga vragen om meer kipfilet en eieren in te gaan kopen
                              Ooit wel eens in een supermarkt geweest? de poulier wil het ook nog wel eens hebben....

Pijn is zwakte dat het lichaam verlaat.. No pain, no gain!

Comment

ahaha ik bedoelde het meer in de zin van of jullie naar speciale supermarkten gaan of weet ik veel of gewoon de supermarkt het dichtste in de buurt. Op die manier
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X