Goededag,
Ik doe nu sinds 1-2 maandjes aan fitness thuis.. 3.5 dagen in de week met tussen elke dag rust:
Gewicht: 63 KG
Lengte: 1.80
Training tijd: 1-2 uur na avondmaaltijd
Zondag - Rust
Maandag - Fitness (50 mins)
dinsdag - semi-rust (alleen buikspieren)
woensdag - Fitness (50 mins)
donderdag - semi-Rust (buikspieren)
Vrijdag - Fitness (50 mins)
zaterdag - halve fitness (buikspieren/armspieren/pushup)
Mijn fitness schema ziet er als volgt uit:
Tussen elke set doe ik 30-1 min rust
Schouders
Arnold Press 3x 10
Lateral Raise 3x 10
Seated rear lateral raise 3x 10
Bovenarm
Kickback (triceps) 3x 10
Curl (biceps (3x 10)
Concentratie curl (3x 10)
Onderarm
Wrist Curl 2x 10
Borst
3x 15 pushups
Buikspieren
3x 15 crunches
3x 10 reverse crunch
Als voeding doe ik eigenlijk vrij weinig, ik probeer zoveel mogelijk kip en groenten af en toe smiddags/smorgens een banaan en broodjes kip smorgens. ik ben student dus vind het erg moeilijk kwark en al die dingen te kopen en te eten. ik eet al sinds mn 13de vrijwel geen brood smorgens. smiddags af en toe. ik eet wel veel spaghetti met het avond eten en veel rijst. maar ook veel groenten met aardappels en vlees..
Wat ik wel na elke training doe is 50 Gram druivensuiker en 30 gram whey eitwit nemen 10 mins voordat ik stop met trainen en dan savonds voor het slapen nog een shake met 30 gram whey eiwit.
Ik drink per dag ong 400 ml melk en 1-1.5 ml cola...
Zal ik op deze manier aan spieren komen of moet ik mijn schemas drastisch veranderen?
Ik doe nu sinds 1-2 maandjes aan fitness thuis.. 3.5 dagen in de week met tussen elke dag rust:
Gewicht: 63 KG
Lengte: 1.80
Training tijd: 1-2 uur na avondmaaltijd
Zondag - Rust
Maandag - Fitness (50 mins)
dinsdag - semi-rust (alleen buikspieren)
woensdag - Fitness (50 mins)
donderdag - semi-Rust (buikspieren)
Vrijdag - Fitness (50 mins)
zaterdag - halve fitness (buikspieren/armspieren/pushup)
Mijn fitness schema ziet er als volgt uit:
Tussen elke set doe ik 30-1 min rust
Schouders
Arnold Press 3x 10
Lateral Raise 3x 10
Seated rear lateral raise 3x 10
Bovenarm
Kickback (triceps) 3x 10
Curl (biceps (3x 10)
Concentratie curl (3x 10)
Onderarm
Wrist Curl 2x 10
Borst
3x 15 pushups
Buikspieren
3x 15 crunches
3x 10 reverse crunch
Als voeding doe ik eigenlijk vrij weinig, ik probeer zoveel mogelijk kip en groenten af en toe smiddags/smorgens een banaan en broodjes kip smorgens. ik ben student dus vind het erg moeilijk kwark en al die dingen te kopen en te eten. ik eet al sinds mn 13de vrijwel geen brood smorgens. smiddags af en toe. ik eet wel veel spaghetti met het avond eten en veel rijst. maar ook veel groenten met aardappels en vlees..
Wat ik wel na elke training doe is 50 Gram druivensuiker en 30 gram whey eitwit nemen 10 mins voordat ik stop met trainen en dan savonds voor het slapen nog een shake met 30 gram whey eiwit.
Ik drink per dag ong 400 ml melk en 1-1.5 ml cola...
Zal ik op deze manier aan spieren komen of moet ik mijn schemas drastisch veranderen?
Comment