Bij-de-handjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

iedereen kent wel de turkse pizza, nou maak je zelf met wraps of weet ik veel panekoeken of wat dan ook, gooit daar rijst/kip/groente of wat dan ook tussen verpakt dit in silvervoly(hoe je dit ook schrijft) en eet het op, nog als je al aangeeft extra wil aankomen pak chocomelk mee en opzuipen in de pauzes.
    of je gooit in de blender het 1 en het ander berg fruit, havermout enz enz en melk of water om het lkkr weg te drinken.

ideeen genoeg als je zelf maar wilt.
    Calisthenics / Street workout

Comment

brood met kaas en ham en dan een paar stukjes chips ertussen ook lkkr :P,
      dat doe ik meestal xD

Comment

Originally posted by pitogek1 View Post
        brood met kaas en ham en dan een paar stukjes chips ertussen ook lkkr :P,
        dat doe ik meestal xD
        Ja, maar jij bent niet goed.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          Wat een onzin zeg als iemand zich lullig voel als die gewoon zijn eten mee naar school neemt. Mocht je commentaar krijgen, so what! Jij bent toch goed bezig en meestal zijn het de onzekere gastjes die zelf ook wel het voedsel mee willen nemen naar school maar niet durven en dan geven ze commentaar.

Maar dan wel in de pauze zich voldouwen met transvetjes of slechte suikers.

Ik zeg fuck them!

Ik neem ook altijd 3/4 verschillende bakken mee naar het werk met kip rijst brood eieren enz. Ik ben de enige hier die dit doet en al kreeg daar wel eens commentaar op in het verleden, nu komen ze me zelfs al om raad vragen waarom ze met 3 appels per dag niet afvallen en ik met zoveel eten bij me wel vet verlies.

Haha ik lag me dan dood.

dus...
          Maar er is wel een verschil tussen personen bij jouw werk en school.. Op school zitten van die kut pubers en op jouw werk volwassene.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Maar er is wel een verschil tussen personen bij jouw werk en school.. Op school zitten van die kut pubers en op jouw werk volwassene.
            Ook weer helemaal mee eens!

Comment

Kan me echt geen steek verrotten dat van die kinderen uit de 3e de eieren uit me mond kijken.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Kan me echt geen steek verrotten dat van die kinderen uit de 3e de eieren uit me mond kijken.
                Jouw niet maar de TS blijkbaar wel.

Comment

als ze je pesten trek je t-shirt uit :P (alleen voor de personen die gespierd zijn xD ) of laat je bicep zien :P

Comment

Valt mee. Er zijn genoeg volwassen die denken beter te weten wat gezond is terwijl ze om 12:00 met zijn allen chinees of andere troep gaan halen. Er is geen enkel verschil. Die gasten hier zitten gewoon naar smoesjes te zoeken. Gewoon eten klaar maken en in 1-2 plastic bakjes doen en mee nemen en verder niet zo lopen zeiken.

Comment

Je vergist je flink als je denkt dat er op het werk niet gepest en getreiterd wordt.. mischien nog wel meer dan kinderen onderling in het onderwijs
                      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                        Je vergist je flink als je denkt dat er op het werk niet gepest en getreiterd wordt.. mischien nog wel meer dan kinderen onderling in het onderwijs
                        Dat eerste geloof ik best... maar de 2de... NO FUCKING WAY!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          @wes-91 Ik begrijp echter niet dat als je pindas als tussendoor kunt eten, je geen stukje kip naar binnen kunt gooien. Voor mij part pak je een plak kipfilet, boontjes ertussen wat rijst en oprollen maar. Dit kun je smorgens doen en zo kun je tijdens de les een rolletje pakken.

Is toch niet moeilijk om zelf iets te verzinnen?

En dit zijn die geniale adviezen waar ik op zat te wachten!

Achteraf had ik het zelf wel kunnen verzinnen ja maarja.. je moet er maar opkomen. Super bedankt!

Comment

Jouw niet maar de TS blijkbaar wel.
                            Nee als je de eerder posts gelezen had had je geweten dat dat me geen zak uit maakt

Comment

Als de TS geen bak met rijst/kip etc wil maken.
                              Bij mijn school zit een Jumbo vlakbij kom altijd met een zak boodschappen terug in de 1ste pauze. Een half brood, 200 gram kipfilet, melk en crystal clear. Dit alles voor 3/4 euro. Kom ik zo de school dag mee door voor me behoeftes.
                              You can be part of my meal tonight.

Comment

Naast pinda's kan je ook walnoten, amandelen of andere ongebrande en ongezoute noten nemen.

Maar als je toch pauzes heb dan snap ik je probleem niet. Neem voor een heledag(afgestemd op het soort dag) voedsel mee zodat je voldoende variatie en voldoende voedingswaarde uit je voeding haalt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X