wie o wie wil mij helpen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie o wie wil mij helpen

Hallo wie wil mij helpen met het maken van een voedingsschema ...

Ik ben 164cm weeg 65 kg.

Ik eet veel te weinig al jaren zo. Weet nu dat ik daar iets aan moet gaan doen.Maar weet echt niet hoe...Heb daar hulp bij nodig wie wil mij helpen om een voedingsschema te maken.

Alvast bedankt...

gr Nellie

Volgens mij wil een moderator je wel helpen

Gij leest de regels en gij zult mij snappen.

Een kleine tip wil ik je toch geven lees de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html eens door. Daar staan ook dingen in over voeding.

Comment

Hoi Misterfit

Die heb ik gelezen...en uitgeprint om ze nog eens te lezen thuis op mijn gemak.

Staan veel tipĀ“s in alleen snap er niet zoveel van ...ben vroeger blonT geweest zullen we maar zeggen..

Zou zo fijn zijn als ik op weg geholpen kan worden ...nu zie ik door de bomen niet 1 boom meer

Gr Nellie

Comment

wat is je leeftijd en sportieve activiteit?

Comment

Ten eersten bereken je je onderhoud, dus hoeveel je nodig hebt aan kcal per dag.

Dan ga je naar je doel kijken. Wil je afvallen ga er 200 a 500 kcal onder zitten, wil je aankomen in spiermassa 200 a 500 kcal. Wil je gewoon je figuur houden zoals je die nu hebt, niet aankomen maar ook niet afvallen, dan gewoon op onderhoud eten.

In de zomersticky staat hoeveel eiwitten je nodig hebt, vast en zeker ook wel hoeveel koolhydraten en vetten je het beste kunt nemen. Als je wil afvallen zou ik laag in koolhydraten, iets hoger in eiwit en vet gaan.

Regel nummer 4 van bodynet zegt, dat je geen kant en klare schema's mag vragen en dat deze ook niet gegeven worden.

Producten om in je schema te voegen staan ook wel ergens in de zomersticky, zover ik me kan herrineren.

Comment

Mijn leeftijd is 44jr

Ben afgelopen dinsdag begonnen met sporten in de sportschool.
            We willen 3x in de week gaan minmimaal 1en een half uur .
            Na bijna meer dan een jaar helemaal niks gedaan te hebben.
            Dit ivm een schouderopperatie en luiheid zal ik maar toegeven...

Nu wil ik weer conditie krijgen en wat afvallen niet teveel..

Gr Nellie

Comment

k zou het 's avonds geen chips of andere tussendoortjes nemen (na het avond eten)

Comment

Je kunt trouwens genoeg voorbeeldschemas vinden als je kijkt in de sectie afslanken
                > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  k zou het 's avonds geen chips of andere tussendoortjes nemen (na het avond eten)
                  Chips moet je sowieso niet eten. Als je chips eet, maakt het niet zoveel uit wanneer je het eet. Of het nou 's ochtends of 's avonds is, maakt niet uit.
                  Dat je 's avonds niks meer mag eten, dat is trouwens gewoon onzin

Comment

iedereen zegt dat het slecht is na het avond eten.
                    jij heb er meer verstand van denk ik.
                    dankje

Comment

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reactieĀ“s.
                      Chips op de bank was het maar waar....
                      Ik eet slecht heel slecht eigen schuld mee eens.
                      Ik eet 3 boterhammen met vleeswaren of kaas.
                      en dan avondeten dat was het.

soms een appeltje ofzo daarom vroeg ik om hulp...
                      zal de tipĀ“s is gaan doorspitten voor wat richtlijnen bedankt allemaal!!!

Gr Nellie

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        iedereen zegt dat het slecht is na het avond eten.
                        jij heb er meer verstand van denk ik.
                        dankje
                        Uit eindelijk komt het er op neer hoeveel je binnen krijgt. Natuurlijk speelt de kwaliteit van het voedsel wel een rol. Je kunt beter iets met vezels eten, dan met suikers erin (tenzij je flink gaat of aan het sporten bent).

Vergeet niet, dat een gemiddeld mens in de nacht ook gewoon 500 kcal of zelfs meer verbrand. Je mag dan wel slapen, maar het lichaam gebruikt dan netzo goed energie.

Mensen zeggen wel meer. Zo is vet slecht voor, met name verzadigd vet, wat hart en vaatziektes veroorzaakt. Wat echter ook totaal niet klopt.

Comment

Helpen aan een slotje ja.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X