Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
15:00 500g magere yoghurt met kunstmatige zoetstof
17:00 whey-shake
19:00 pasta bio-spaghetti ( 300gr )
tonijn uit blik, betere kwaliteit ( 200gr )
21:30 proteine-shake
De hoeveelheden zijn ruw geschat. Het is ongeveer wat ik eet onbijt blijft altijd zelfde, havermout met kip, ook zeker 1 maal pasta met kip of tonijn per dag, weekend aangepast menu wegens weekendwerk.
yo dino ik train rond 17:00 soms iets vroeger soms iets later.
En keepit heb ik extra matig geschreven, het moet extra mager zijn, dat zijn plakjes extra mager kippewit, een soort kip voor de weigh****************chers, het merk is vitalight en het smaakt heerlijk. Oja ik wissel dat af met eieren om niet in herhaling te vallen. Die kip past echt goed bij die havermmout moet je eens proberen.
Als ik dit schema kan volhouden, let op ik zal mezelf niks weigeren alleen proberen de kwantiteit van bepaalde voedingswaren te beperken, en de kwaliteit te behouden.
Nee ik heb die berekeningen niet gedaan, Mischien moet ik dat eens doen maar rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest.
Morgen zal ik viergranen-pannekoeken klaarmaken, superlekker en superzwaar om te eten je kan deze kopen in de Delhaize, het merk is van Anco, je mengt er melk en eieren doorheen en klaar is kees! Enkele kwaliteitscaloriën erbij.
Als ik nog enkele van mijn recepten heb zal ik veranderen van topic.
Ik had matig kippewit geschreven, mijn fout dus. Er stond gewoon mager kippewit.
Op google en via de weigh****************chers heb ik niets kunnen vinden over dit product. Waar kan je het kopen, en hoe ziet het er uit. Wat is de voedingswaarde?
Je hebt gelijk adonis het is niet echt mijn favoriete voedsel, eet 1 maal per dag groente ofwel groene bonen( flageolets), brocolli, rucola-salase, icebergsla dat gaat er nog allemaal in maar begin niet mey witloof en spinazie-toestanden dan haak ik af. Maar ja ben dan ook een echte carnivoor.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment