Abrikozenjam?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    FRUIT IS EVUL!!!! Heb paar jaar terug tijdje kiwi's gehad. Maar daarvoor en er na jaren lang niks. En dat zal zo blijven ook. Ik haal de nodige vitermintjes wel uit groenten en multivit tabletten.

Bewerkt fruit is al helemaal EVUL!!!!!!!! met extra uitroeptekens om nadruk te leggen op EVUL!!!!!!!!

als ik suikers wel eet ik deze zak met chocolade eitjes wel op :P
    Het enige wat hier "evul" is dat ben jij Vince.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Naar mijn weten stoppen ze geraffineerde suiker in jam, nou, dat soort suiker is wel het meest evul wat je kan nuttigen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Naar mijn weten stoppen ze geraffineerde suiker in jam, nou, dat soort suiker is wel het meest evul wat je kan nuttigen.
        Maar nog lang niet zo evul als spierversterkende middelen.....
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Maar nog lang niet zo evul als spierversterkende middelen.....
          ?????

Comment

Niks mis met fruit hoor. Zolang je maar niet gaat overdrijven. Maar dat is bij alles zo. Probleem met van die producten die zogenaamd heel goed zouden zijn omdat er fruit in zit is wel een fabeltje. Meestal zit er zo'n 20-25% of weet ik het, maar een klein beetje in elk geval daadwerkelijk fruit in en de rest zijn toegevoegde stoffen zoals een extra shitload aan suiker om het smaak te geven. Dat is vooral het probleem. En niet zozeer het fruit dat er in zit.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Niks mis met fruit hoor. Zolang je maar niet gaat overdrijven. Maar dat is bij alles zo. Probleem met van die producten die zogenaamd heel goed zouden zijn omdat er fruit in zit is wel een fabeltje. Meestal zit er zo'n 20-25% of weet ik het, maar een klein beetje in elk geval daadwerkelijk fruit in en de rest zijn toegevoegde stoffen zoals een extra shitload aan suiker om het smaak te geven. Dat is vooral het probleem. En niet zozeer het fruit dat er in zit.
              Precies, en dan niet te vergeten alle troep die ze erin stoppen om het een mooi kleurtje te geven, om het lang houdbaar te houden, dat het lekker smaakt en ga zo maar door. Het stukje gezond van het fruit wordt door al die shit en de enorme hoeveelheid geraffineerde suiker helemaal teniet gedaan.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Juist. Maar het valt mij al maanden op dat iedereen hier meteen bij in en of andere verdedigingsmode springt en alarm roept. Hilarisch.
                Iedereen die het woord fruit ziet denkt maar 1 ding: oei..suiker. Wat een overdreven reactie zeg. Maar wel hele pakken chocomel er door heen gooien he Fallus?

haha ja inderdaad, hoor ik ook vaker 3 keer per dag chocomel. zitten ook boordevol suikers in en is mierenzoet.

het is echt niet zo dat je geen enkel stuk fruit mag aanraken,want af en toe heb ik dat iedee wel hier als iemand er een vraag over stelt.
                stel je voor je eet een stuk fruit en je beland in het ziekenhuis

en dat terwijl je van je mamie vroeger elke dag 2 stukken fruit moest eten en ermee opgegroeid bent

Comment

Geen deze topic niet over abrikozenjam???

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Geen deze topic niet over abrikozenjam???

ja weet ik maar ik hoor dat er fruit in zit en hoor vaak in andere topics dat het niet goed is.

en nu we het erover hadden, schoot het me ineens te boven

Comment

fruit in jam met bewerkte troep is niet te vergeleken met reguliere stuk fruit.
                      domme vergelijking dus. bewerkte troep moet je gewoon per definitie ontwijken

Comment

wat is niet tegenwoordig bewerkt dan???

heb je ook een eigen kwekerij voor groenten thuis

Comment

Originally posted by martin01 View Post
                          wat is niet tegenwoordig bewerkt dan???

heb je ook een eigen kwekerij voor groenten thuis
                          Bewerkt als in smaakstoffen/kleurstoffen/toegevoegde suikers.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Neem de jam gewoon rond je training en klaar.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Rare discussie. Jam is 60% suiker, daarvan is maar een klein deel uit fruit.

Comment

Jij hebt een whey-struik en een chocolade-koe?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X