Abrikozenjam?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Abrikozenjam?

HEY,

Ik zit nog op school en eet veel brood thuis en op school.
    Nou is mijn vraag: Is abrikozenjam goed om op je brood te doen?

Kijk eens op de voedingswaarden, wat voor goeds zou erin moeten zitten?

Echte jam hoort zon 60% suiker te hebben. Dat komt nog uit de tijd dat fruit veel goedkoper was, en suiker duurder (nu is het andersom).

Comment

Abrikozenjam is suiker(/fructose) Slecht voor je bloedsuikerspiegel en voegt niks toe qua spieropbouw.
      Beter kun je kipfilet, rosbief of tonijn nemen.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

als je bij je ontbijt zou nemen kan het geen kwaad, maar de overige tijdstippen zijn andere dingen beter ja

Comment

Originally posted by martin01 View Post
          als je bij je ontbijt zou nemen kan het geen kwaad, maar de overige tijdstippen zijn andere dingen beter ja
          Abrikozenjam is gewoon enorm slecht, klaar, tijdstip van inname maakt geen ruk uit.

Comment

mee eens snuff (dat het troep is), maar als je dan perse suiker wil eten, dan zou je dit het beste sochtends bij je ontbijt, of direct na je training kunnen eten.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Abrikozenjam is gewoon enorm slecht, klaar, tijdstip van inname maakt geen ruk uit.
                Enorm slecht waarvoor? Je BF? Ja.
                Je gezondheid? Valt mee. Het bevat nog steeds abrikozen, en die zijn goed voor je gezondheid. Ik ben het er wel mee eens dat fruit beter is dan jam omdat aan fruit geen extra suikers zijn toegevoegd.

NB: Ik wil er nog even aan toevoegen (voordat ik als ketter naar de brandstapel wordt geleid door de fanatieke BB's van dit forum) dat fruit sowieso suikers leveren die je BF omhoog KUNNEN krikken.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Abrikozenjam bevat uitgekookte stukken fruit met toegevoegde suikers( aspartaam in light)
                  Neem gewoon een eiwitbron op brood is vele malen beter.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Abrikozenjam bevat uitgekookte stukken fruit met toegevoegde suikers( aspartaam in light)
                    Neem gewoon een eiwitbron op brood is vele malen beter.
                    Uiteraard. Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik wil gewoon bestrijden dat fruit meuk is. fruit bevat naast fructose ook goede stoffen. En ik denk dat als het in je schema past er helemaal geen kwaad in schuilt en je zelfs kan helpen.

Comment

FRUIT IS EVUL!!!! Heb paar jaar terug tijdje kiwi's gehad. Maar daarvoor en er na jaren lang niks. En dat zal zo blijven ook. Ik haal de nodige vitermintjes wel uit groenten en multivit tabletten.

Bewerkt fruit is al helemaal EVUL!!!!!!!! met extra uitroeptekens om nadruk te leggen op EVUL!!!!!!!!

als ik suikers wel eet ik deze zak met chocolade eitjes wel op :P

Comment

ik zeg ook niet dat je een hele pot ervan moet gaan nuttigen,dan is het slecht ja.

wat ik bedoelde was, als je het neemt, kan je het beste bij je ontbijt doen, neemt niet weg dat je beter havermout en brinta kan gaan eten want dat is gewoon beter.

je zal er niet aan dood gaan als je eens in de zoveel tijd 1 sneetje metg jam eet.

bovendien: ligt het er ook aan wat je doel is . is je doel bodybuilden dan zou ik het aan de kant laten, doe je niet echt aan een voedingsschema en je bent niet zo strikt dan kan je het doen ja

Comment

Nee, niet waar.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik lig af en toe helemaal in een deuk. Het gaat hier over jam.
                            Beetje overdreven reacties.

Zolang het in je schema past why not.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Ik lig af en toe helemaal in een deuk. Het gaat hier over jam.
                              Beetje overdreven reacties.

Zolang het in je schema past why not.
                              Juist. Maar het valt mij al maanden op dat iedereen hier meteen bij in en of andere verdedigingsmode springt en alarm roept. Hilarisch.
                              Iedereen die het woord fruit ziet denkt maar 1 ding: oei..suiker. Wat een overdreven reactie zeg. Maar wel hele pakken chocomel er door heen gooien he Fallus?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X