eiwitten voor 's morgens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Ik zat ook effe te knipperen met de ogen.
    Vertel es..

Oh en eiren zijn toch niet zo'n snelle eiwitbron?!
    Misschien niet maar moet dat dan?
    Welke 'snelle eiwitten' had jij in gedachten dan?

Comment

Een hydro of een isolaat lijken me snel genoeg

Eieren worden naar mijn weten traag opgenomen, over de amino-afgifte weet ik niets, omdat vetten nu eenmaal de maagwerking vertragen.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Een hydro of een isolaat lijken me snel genoeg

Eieren worden naar mijn weten traag opgenomen, over de amino-afgifte weet ik niets, omdat vetten nu eenmaal de maagwerking vertragen.
        Maar moet dat dan? Snelle eiwitten in de morgen???

Dus wanneer je 6 eieren en havermout met whey als ontbijt hebt zit je helemaal goed.
        Hm, laat ik dat nou elek ochtend eten.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Do tell.
          had erbij moeten zetten dat het wel temaken heeft met de hoeveelheid je neemt in 1 keer, onder de 30g valt dit mee.

The faster it absorbs the faster it's rendered useless within the body, which makes taking it in large amounts at once impossible. Some would take 50 grams of whey in one sitting, and I guarantee you 25 to 50 percent of that is being wasted.

(dit is met water word verteld)
          Mind is everything.

Comment

Nogmaals, waarom snelle koolhydraten? Om je cortisol te drukken (wat ik denk dat de TS wil) moet je koolhydraten hebben. Brinta for the win! Vraag me af waarom snelle eiwitten?

Edit: @Snuff: De waarde van de plantaardige eiwitten word een stuk hoger in combo met de dierlijke eiwitten uit de melk. Niet helemaal onvolwaardig dus.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by resike View Post
              had erbij moeten zetten dat het wel temaken heeft met de hoeveelheid je neemt in 1 keer, onder de 30g valt dit mee.

The faster it absorbs the faster it's rendered useless within the body, which makes taking it in large amounts at once impossible. Some would take 50 grams of whey in one sitting, and I guarantee you 25 to 50 percent of that is being wasted.

(dit is met water word verteld)
              Bron?
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Nogmaals, waarom snelle koolhydraten? Om je cortisol te drukken (wat ik denk dat de TS wil) moet je koolhydraten hebben. Brinta for the win! Vraag me af waarom snelle eiwitten?

Edit: @Snuff: De waarde van de plantaardige eiwitten word een stuk hoger in combo met de dierlijke eiwitten uit de melk. Niet helemaal onvolwaardig dus.
                hmmm, typo. Het moet zijn "Nogmaals, waarom snelle eiwitten? Om je cortisol te drukken (wat ik denk dat de TS wil) moet je koolhydraten hebben. Brinta for the win! Vraag me af waarom snelle eiwitten?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

i heb van die ampullen amino xplode daar neem ik er 1 van als ik moet opschieten en dan neem ik in de trein me shake met bambix en eiwitten
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Maar moet dat dan? Snelle eiwitten in de morgen???

Dus wanneer je 6 eieren en havermout met whey als ontbijt hebt zit je helemaal goed.
                    Hm, laat ik dat nou elek ochtend eten.
                    Ik vind niet dat het moet, maar ik geef er de voorkeur aan.
                    Graag een zo snel mogelijke piek in de afgifte.

6 eieren in de ochtend vind ik zelf niet zo nuttig, als je het met whey combineert.
                    De vetten vertragen je opname.
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Bron?
                      bodybuilding.com
                      Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                        bodybuilding.com
                        Das net als bij je werkstuk op de basisschool zeggen dat je google hebt gebruikt, zo simpel is het niet lol

Enige onderzoekje dat daadwerkelijk iets in die trant bevestigde (in plaats van wel meerdere die aantonen dat het wel kan, kijk maar naar IF) was van een kerel die maar iets van 27gr ei-eiwitten per serving op kon nemeno.i.d. Je beweerd iets wat geacht wordt als achterhaald, ook door lack of bewijs compleet, dus je kunt niet iets beweren en dan onderbouwen met bodybuilding.com (wat ten eerste geen geldige bronvermelding is en ten tweede een miljard pagina's heeft dus worden we nog niet veel wijzer van)
                        Last edited by Yawgmoth; 03-03-2010, 15:23.
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Das net als bij je werkstuk op de basisschool zeggen dat je google hebt gebruikt, zo simpel is het niet lol

Enige onderzoekje dat daadwerkelijk iets in die trant bevestigde (in plaats van wel meerdere die aantonen dat het wel kan, kijk maar naar IF) was van een kerel die maar iets van 27gr ei-eiwitten per serving op kon nemeno.i.d. Je beweerd iets wat geacht wordt als achterhaald, ook door lack of bewijs compleet, dus je kunt niet iets beweren en dan onderbouwen met bodybuilding.com (wat ten eerste geen geldige bronvermelding is en ten tweede een miljard pagina's heeft dus worden we nog niet veel wijzer van)
                          Daar heb je gelijk in
                          Ik heb het even de exacte pagina opgezocht.
                          bij biological value word dit verteld.

Bodybuilding.com - All About Protein! - Big Cat

Ik wist niet dat dit achterhaald was .
                          Ben zeer benieuwt waar jij dat vandaan hebt want de TS doet niet aan IF volgens mij.
                          Mind is everything.

Comment

Ik vind niet dat het moet, maar ik geef er de voorkeur aan.
                            Graag een zo snel mogelijke piek in de afgifte.

6 eieren in de ochtend vind ik zelf niet zo nuttig, als je het met whey combineert.
                            De vetten vertragen je opname.
                            Moet je me toch eens uitleggen waarom zo goed als elke BB-er eieren neemt in de morgen.
                            Waarom een zo snel mogelijke piek in de afgifte met eiwitten in de morgen????
                            Wees ff wat duidelijker bro want ik snap er geen snars van, heel dat snelle eiwitten verhaal in de morgen niet.

Comment

Bodybuilding.com is inderdaad niet echt een bronvermelding.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volgens mij gaat de TS er gewoon vanuit: 's avonds trage eiwitten om zo lang mogelijk eiwitten aanvoer te hebben en dan 's morgens snelle eiwitten om het metabolisme terug op gang te brengen.

Ik zelf denk niet dat het echt nodig is snelle eiwitten in de ochtend te eten maar enkel ervoor te zorgen dat eens je opstaat "zo snel mogelijk" te beginnen met nieuwe eiwitten aanvoer.
                                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X