Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema

hallow kad een vraag ben nu 18 jaar train nu 1 jaar ben 178cm lang en weeg 77kg en dit eet ik p dag wil graag weten wat jullie r van vinden!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!!

6.30 5 plakken bruin brood met kipfilet met beker water
    9.00 5 plakken bruin brood met 3 kiplilet en 2 kaas en 500 ml weight gainer + appel

13.00 5 plakken bruin brood 3 kipfilet en 2 kaas en 500 ml weight gainer + appel

16.30 rijst met kipfilet en ananas en beker magere melk
    18.30 trainen drink carbo
    20.00 terug van trainen grote beker met weight gainer en banaan
    21.30 slapen

dat is het van de hele dag wat vinden jullie r van ??

ik zou vlakvoor je gaat slapen ook nog wat nemen. Koolvisfilet, kwark, shake word vaak nog gedaan. Voor de rest ziet het er netjes uit
    I live to end the game

Comment

Ga ervan uit dat je massa wilt winnen. maaltijden van 6u30 en 9 u zijn goed behalve zou ik de weight gainer er tussen laten en deze rond 11u nemen want nu eet je niks meer tussen 9 en 13u en dat zijn toch al 4 uren dat je niks eet. Het beste zou zijn dat je de weight gainer ook om 9 u erbij nam en dan om 11 nog iets anders zou eten. Om 16u30 eet je en om 18u30 ga je pas trainen heb jij nog energie om te trainen dan.
      Zou tussen 16u30 en 18u30 nog iets eten om meer energie op te doen. Direct na de training dextrose of een banaan eten en rond 20u de eiwitten .

grtz
      stil growing

Comment

ok bedankt allebei!!!!!!!!

Comment

<span style='color:red'>Ik denk dat je erg dik gaat worden hier van&#33;&#33;
          Dat is toch juist niet wat je wilt.
          Denk dat je beter een appel kunt nemen dan een banaan.
          en natuurlijk minder brood. En wat is een weight gainer??
          in het nederlands zou dat zijn, gewicht toenemer??
          Lees ik dit goed?

Is er iets dat mij is ontgaan??
          Je kunt nog zo beter naar de Mc Donalds gaan als je mij vraagt</span>

Comment

waar zijn je essentiele vetten&#33;&#33; haal je die uit je kaas?? don´t think so..

mac donalds is idd een beter idee, daar krijg je dan at least testo door.

Vet is een essentieel onderdeel in je dieet, je baseert het nu vnl. op eiwit en koolhydraten. Dat gaat niet werken&#33;
            gooi er wat noten/peulvruchten/goede olieen in of anders een paar eitjes....

ciao

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X