buikgriep + bulk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een paar dagen minder eten is echt geen ramp. Je verliest voornamelijk vocht.

Overigens heb ik het idee dat je denkt dat het aan de cafeïne en No ligt, dit is uiteraard mogelijk, maar ik denk het niet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb zelf ook vaak dat me maag een beetje gek gaat doen van caffeine, ook een keer met stappen zonder 1 druppel alcohol op me hele maag leeg gekotst (3x) in een vage broodjestent in Rotterdam.
      Moet wel zeggen dat het toilet erg ruim was, kon lekker me ding doen
      Groeten

Comment

Ben je al van je buikgriep af?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Als je echt ziek bent gewoon luisteren naar je lichaam en niet gaan forceren. Heeft toch geen zin. Zit niet veel anders op dan uitzieken en daarna gewoon weer aan de bak.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

dinsdag ochtend begon het. en sinds zondag kan ik weer normaal eten. vanavond ga ik ook weer trainen. (fullbody, om alles meteen even aan te pakken).

bedankt voor de tips
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Goed te horen dat het weer beter gaat, en nou lekker knallen
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Beter weinig wat erin blijft zitten, dan veel wat er allemaal weer uitkomt.
                En toegeven dat je ziek bent, zorgt er vaak wel voor dat het sneller over is. Beter dan eindeloos kwakkelen.

Maar mooi dat het weer beter gaat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X