mezelf voorstellen + advies over voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mezelf voorstellen + advies over voeding

Hallo, iedereen ik ben hier nieuw dus zou me graag willen voorstellen en wat advies willen krijgen over me voedingschema. Ik ben 19 jaar en ben nu ongeveer 1 maand bezig met serieus fitnessen heb hiervoor ook paar weken gefitnest maar nooit volgehouden maar nu heb ik de motivatie gevonden en ga er 200% voor. Zoals ik al aangaf ben ik 19 jaar oud en me lengte is 1,83 en weeg 80 kilo, me vetpercentage is 18 %. ik train nu 4-5 per week(voor droog trainen) en heb daarvoor een voeding schema gekregen van me fitness begeleider. Mijn doel is dat ik volgend jaar een goede lichaam heb. Zouden jullie a.u.b. willen kijken of mij voeding schema beetje goed is?

Bedankt voor de moeite!

voedig schema
    09:00
    Brood(volkoren ) 2 x
    Ei 2 stuks
    whey proteine 30 gr
    multivitamine

11:00
    Brood(volkoren) 1x
    Kipfilet (beleg)
    Rauwkost 50 gr

12:00
    Brood (volkoren) 2x
    Kipfilet (beleg)

Tussen 13:00- 16:00 fitnessen 70min

16:00 na het sporten
    Whey proteine 30 gr
    Lijnzaadolie 1 lepel

18:00
    Kipfilet 100gr
    Rijst (zilvervlies) 75 gr
    Rauwkost(bladgroente) 50 gr
    Multivit

21:00
    Whey proteine 30 gr

Totaal per dag :

Kcal 1800
    Eiwit 170 gr 40 %
    koolh 135 gr 30 %
    Vet 50 gr 30 %

Verplaatst naar de, quelle surprise, voedingssectie.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

1800 kcals is erg weinig ookal is het om te cutten.
      Zet alles wat je eet in een tabel met KEV (Koolhydraten/ eiwitten / vetten) En dan zie je of je alles voldoende binnenkrijgt.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

je mag best een paar dagen per week 1800 calorien binnen krijgen maar hou dan ook een paar refeeddagen waarbij je boven onderhoud eet.

verder mogen je vetten echt hoger hoor. Van die 50 zullen misschien maar 40 onverzadigd zijn en das best weinig.

verder vind ik whey smorgens onzin en weggegooid geld. Als je daar vit C voor pakt zit je meteen weer in een anabole toestand. verder duurt de opname van whey normaal ongeveer een 90 minuten dat is bijna net zo snel als het eiwit van het ei.

Pak die 30 gram whey met nog eens een 30 gram maar voor je training daar heb je veel meer aan.

Comment

Volgens mij heb je ook behoorlijk veel eiwitten met dit schema. Je zou maximaal 160 gram aan eiwitten moeten nemen omdat het anders je nieren kan beschadigen.

Comment

Originally posted by Rigest View Post
            Volgens mij heb je ook behoorlijk veel eiwitten met dit schema. Je zou maximaal 160 gram aan eiwitten moeten nemen omdat het anders je nieren kan beschadigen.
            Bron graag!!

Of verzin je dit nu ter plekke.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Rigest View Post
              Flauw hoor, 2 tot 2,5 g eiwitten per kg lichaamsgewicht is wel ok.

Comment

ik heb het nu duidelijk op excel staan, weten jullie misschien hoe ik dat hier op moet zetten?

Comment

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Welkom
                    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by bs2010 View Post
                      ik heb het nu duidelijk op excel staan, weten jullie misschien hoe ik dat hier op moet zetten?
                      Is je al gelukt in je andere topic, dat ik gesloten heb, dus voeg hem hier nog maar eens toe.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                        Flauw hoor, 2 tot 2,5 g eiwitten per kg lichaamsgewicht is wel ok.
                        En daar boven niet? Dat het niets meer toevoegt is een ander verhaal. Zijn de meningen over verdeeld. zijn genoeg bb die daar ruim boven zitten, zelfs tot 500-600 gram die nergens last van hebben. Nogmaals of die hoeveelheden daadwerkelijk iets toevoegen aan meer spiergroei is een ander verhaal.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Welkom gehete...

Comment

welkom.

Comment

We hebben ook de Sticky,s maar evengoed succes en volhouden gr Henk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X