als je echtg een dipje hebt aan het einde van je training, dan zijn er twee opties. 1. je traint te lang/wil en doet teveel, 2. je eet te weinig complexe koolhydraten, of te weinig koolhydraten op die dag in zijn algemeen.
Ben ik er klaar voor?
Collapse
X
-
Zuur net te laat..
EDIT:
Nu pak ik volgens mijn voedingschema te veel eiwit, ik las net ergens dat dat schadelijk is voor nieren, maar er werd geen bron vermeld.
En ik pak te veel koolhydraten en te weinig vet.
Nu denk ik van 0,5 kg kip terug naar 0,25kip, 1 volle kwark ipv 2 magere en dat blik tonijn pak ik zonder brood.
Of is dat te simpel gedacht?Ssssmoking
Comment
-
eiwitten zijn niet slecht voo nieren. behalve als je nieren al slecht zijn. als je nieren gezond zijn, maakt het niet uit als je een 200-300g eiwitten per dag neemt.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
@ shred: red bull zonder suiker lijkt me wel ok. maar nutteloos om dat richting het einde van je training te drinken zoals de ts dat wil doen. als pre workout boost zou het wel kunnen. maar ik neem toch liever wat caffeine uit caps.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostWaarom?
Ikzelf doe:
ma: trainen
di: rust
woe: trainen
do:rust
vrijdag:trainen
za: rust
zondag morgen:trainen
Maandag - dag 1
Dinsdag - dag 2
Woensdag - dag 3
Vrijdag - dag 4
Zondag - dag 1
Maandag - dag 2
Dinsdag - dag 3
Donderdag - dag 4
Zaterdag - dag 1Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostDit staat in de sticky en ik heb net geleerd dat 3 dagen achter elkaar trainen af te raden is. Niet om te beleren, maar voor opheldering.
Maandag - dag 1
Dinsdag - dag 2
Woensdag - dag 3
Vrijdag - dag 4
Zondag - dag 1
Maandag - dag 2
Dinsdag - dag 3
Donderdag - dag 4
Zaterdag - dag 1
Op dag 2 en 3 pak je dus niet je benen en ook niet core (nauwlijks)
Op dag 1 en 3 pak je niet je triceps of borst
Op dag 1 en 2 pak je niet je rug of biceps (tenzij je deadlift pakt voor de benen, maar dat valt te verwaarlozen lijkt me.)
zolang je maar zorgt dat je een spier niet overtraint, zou het een worst wezen hoeveel dagen achter elkaar je traint.
Comment
-
-
Originally posted by STED View PostVeel eiwitten zijn belastend voor je nieren. Daarom is het belangrijk om voldoende te drinken op een dag. Daaronder valt water en slappe thee. Het liefst 2 liter
Niet helemaal waar. natuurlijk is alles wat te veel is niet altijd goed. Maar stel dat je "te veel" eiwitten zou nuttigen dan worden de overtollige eiwitten verbrand waardoor afvalstoffen onstaan. het afvoeren van die afvalzorgen gebeurd door de nieren. Daarom zou het belastend kunnen zijn. Het gaat dus om het afvoerproces van de afvalstoffen en niet specifiek omdat het eiwitten zijn. want afvalstoffen kan je ook krijgen van teveel aan andere verkeerde voedingsmiddelen.
en wat is te veel? lees maar eens rond dan zie je dat 400/500 gram nog geen schade of belasting hoef te betekenen.
Comment
-
Originally posted by STED View PostVeel eiwitten zijn belastend voor je nieren. Daarom is het belangrijk om voldoende te drinken op een dag. Daaronder valt water en slappe thee. Het liefst 2 literCalisthenics / Street workout
Comment
-
Stel je eet 250 gram eiwitten, waarvan je 160 gram gebruikt. Blijft dus 90 gram over dat door de nieren verwerkt moet worden. Stel dat je iedere maaltijd 15 gram teveel eet. Denken jullie nou echt dat de nieren dit kleine aantal niet aan kunnen? Overdramatiseer het niet. Zoveel water drinken is totaal niet nodig.
Comment
-
Ik heb de uitgaven gevonden het was de maart uigaven:
kopje: water, water en nog eens water:
door een vocht terkort hadden ze gewoon minder gewichten op hun 1RM
ander onderzoek toonde aan dat vochttekort leide tot een lagere testtosteronspiegel dus minder spiergroei
ze geven hier aan 4liter per dadCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostIk heb de uitgaven gevonden het was de maart uigaven:
kopje: water, water en nog eens water:
door een vocht terkort hadden ze gewoon minder gewichten op hun 1RM
ander onderzoek toonde aan dat vochttekort leide tot een lagere testtosteronspiegel dus minder spiergroei
ze geven hier aan 4liter per dad
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment