Multi-drank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Suikers heb je praktisch niet nodig, PWO uitgezonderd. In de ochtend heb je ze ook niet NODIG, je tolereert ze alleen beter. Als jij letterlijk 18km moet fietsen zou ik dat al als workout zien en kun je best wat suiker door je brinta heen flikkeren als je daar behoefte toe hebt, kan overigens ook niet geloven dat je aankomt als je 36km per dag fietst maar dat terzeide.
    Mee eens. Suikers kun je eventueel toevoegen in de ochtend als je er behoefte aan hebt.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat nu dan?
      Is het voor mij nu onmogelijk "bodybuilder" zijn?
      Als ik die calorieen er gewoon bij eet?
      Me school staat 18/19 km van me huis vandaan.
      3500 kcal per dag? lukt wel toch?
      Ik zit ook nog op voetbal.. 2 x trainen 1 x wedstrijd, ik verbrand genoeg indeed.
      En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by Tepper View Post
        Wat nu dan?
        Is het voor mij nu onmogelijk "bodybuilder" zijn?
        Als ik die calorieen er gewoon bij eet?
        Me school staat 18/19 km van me huis vandaan.
        3500 kcal per dag? lukt wel toch?
        Ik zit ook nog op voetbal.. 2 x trainen 1 x wedstrijd, ik verbrand genoeg indeed.
        Fiets 10 uur en 3x voetbal per week, ik wens je veel succes met maar 3,5k cal
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Hij in ieder geval gezond bezig.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Hij in ieder geval gezond bezig.
            Dat wel, maar als je teveel doet groei je toch niet.

Comment

Zoveel eten als jullie zeggen, heb ik nog nooit gedaan, misschien met kerst.
              Maar ik ben zeker wel in spiermassa vooruit gegaan, dat zou dus beteken dat jullie theorie'n over "als je niet meer eet dan je behoefte kom je niet aan" bullshit is?
              Maar het is ook wel vaag, als je elke dag precies op je behoefte eet, en je traint altijd goed, dan zou je dus niets aankomen in spieren? dat geloof ik dus echt niet!

Comment

Originally posted by Tepper View Post
                Zoveel eten als jullie zeggen, heb ik nog nooit gedaan, misschien met kerst.
                Maar ik ben zeker wel in spiermassa vooruit gegaan, dat zou dus beteken dat jullie theorie'n over "als je niet meer eet dan je behoefte kom je niet aan" bullshit is?
                Maar het is ook wel vaag, als je elke dag precies op je behoefte eet, en je traint altijd goed, dan zou je dus niets aankomen in spieren? dat geloof ik dus echt niet!
                Je zal heus wel spiermassa aankomen. Het gaat alleen niet zo snel dan wanneer je 500 kcal boven je dagelijkse behoefte zit.

Voor een biginnende bb maakt het niet heel veel uit wat je eet, aankomen in spiermassa zal aardig snel gaan...in het begin.

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Voor een biginnende bb maakt het niet heel veel uit wat je eet, aankomen in spiermassa zal aardig snel gaan...in het begin.
                  je zult altijd wat winnen als je boven je behoefte eet en je er serieus bij traint. Alleen je vetmassa zal ook gestaag groeien als je "zomaar" wat eet.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    je zult altijd wat winnen als je boven je behoefte eet en je er serieus bij traint. Alleen je vetmassa zal ook gestaag groeien als je "zomaar" wat eet.

Denk dat dat wel meevalt. Dan heb je ook nog de factor hoe oud je bent. Iemand van mijn leeftijd zal eerder vet worden als iemand die 16 jaar is...

Comment

Tja zegmaar wat ik moet doen..
                      Ik moet veel water drinken enzo toch?
                      dat vind ik al best lastig, en dan ook nog 3500 kcal, best veel voor nog geen 16 jarige, oke ik verbrand wel veel met fietsen maar dat doe ik al 3.5 jaar dus wordt ik niet moe van.
                      over 3 week examens en dan hoef ik dat niet meer..
                      iemand raad ?

maar, je kan dus wel spiermassa aankomen zonder vet / vet verliezen en spiermassa aankomen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X