Multi-drank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multi-drank

Hoi allemaal,

Ik drink eigenlijk al een tijd veel multi-drank van de albert heijn. Het is die 'jerrycan' van 2L die in het koelvak staat. Ik dacht altijd dat het goed voor je is omdat het alleen maar fruit is, geen toegevoegde rotzooi...
    Maar toen las ik achterop dat er per 100ml 10gram suiker in zit...
    Daar schrok ik nogal van dus ben het wat minder gaan drinken. Zomer komt eraan, wil natuurlijk wel een laag lichaamsvet percentage hebben

Mijn vraag is dus, kan je het gewoon zoveel drinken als je wil, of moet je niet te veel drinken op een dag?
    Ik dronk eerst zeker wel één liter per dag als het niet meer is...

Alvast bedankt!
    "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Troep troep en nog eens troep. Eruit ermee. Stel je drinkt het hele pak leeg. Dat is 200 gram suiker en dan ook nog fructose, de ergste suikervorm die je binnen kunt krijgen.

Comment

Oke, klinkt misschien gek... maar ik weet verder niet veel lekkers om te drinken
      Dronk vroegaah veel cola, maar dat is al helemaal niet goed voor je dus dat drink ik niet meer...
      Drink verder eigenlijk alleen water en spa lemon/lime.
      Iemand nog tips voor lekker/gezond drinken?

Comment

Water
        Water
        Water

Owhja thee en koffie is ook wel relaxt en als dat verveeld water

En als je bulkt melk en veel ook

PS; ik gok erop dat je geen voedingsschema volgt of uberhaubt accuraat kunt zeggen wat je binnenkrijgt dus zou daar eerst maar eens mee beginnen

Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar dit is the ugly thruth
        Last edited by Yawgmoth; 31-03-2010, 22:09.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Als je behoefte in cola hebt, neem dan light. Blijft niet echt gezond, maar 10 keer beter dan een sapje.

Comment

Oke dankjewel!
            ik heb inderdaad geen exact voedingsschema, maar ik eet wel genoeg en gezond. Anders zou ik dit ook niet gevraagd hebben...

Comment

Maar chocholade melk schijnt ook wel goed te zijn toch, in een bulk dan?
              Zit ook heel veel suiker in ?
              En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by Tepper View Post
                Maar chocholade melk schijnt ook wel goed te zijn toch, in een bulk dan?
                Zit ook heel veel suiker in ?
                Dit wordt na de training gedronken. Dan is suiker goed ivm insulinepiek.
                @ ketIF

Comment

drink zelf altijd 300ml chocomel na de training met wat whey

Comment

Maar suiker is niet zo heel slecht hoor.. als je het met mate neemt, toch?
                    Of mag je suiker alleen vlak na WO ?
                    Kmoet sochtens 18 km fiesten, als ik daarvoor brinta neem met 10gr suiker ofzo, kan dat dan kwaad?

Comment

nee sochtents neem ik ook en de rest hier suikers(koolhydraten) en eiwitten ook sochtents voor je metabolisme op gang te brengen en na training is dit ook aan te raden.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Multi's uit de supermarkt zijn suikerbommen die je moet vermijden.
                        Aanbevolen dranken als je vet wilt verbranden:

water, koffie zonder suiker en melk, (groene) thee en eventueel met mate tussendoor wat lightfrisdrank.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          nee sochtents neem ik ook en de rest hier suikers(koolhydraten) en eiwitten ook sochtents voor je metabolisme op gang te brengen en na training is dit ook aan te raden.
                          Thanks.
                          Hoeveel gram ongeveer dan ?

Comment

Please antwoord (A)?

Comment

Suikers heb je praktisch niet nodig, PWO uitgezonderd. In de ochtend heb je ze ook niet NODIG, je tolereert ze alleen beter. Als jij letterlijk 18km moet fietsen zou ik dat al als workout zien en kun je best wat suiker door je brinta heen flikkeren als je daar behoefte toe hebt, kan overigens ook niet geloven dat je aankomt als je 36km per dag fietst maar dat terzeide.
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X