eiwit inname

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor je training Wey en na je training dextrose
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
      Voor je training Wey en na je training dextrose
      Precies. Neem je whey na je training mis je de boot.

Comment

Oke, maar ik neem chocomelk als snelle suiker na de training, en dan ook de eiwit omdat chocomel eigenlijk het enige is dat ik lekker vind met eiwit
        "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Ok, maar dan ook eiwit voor je training, kun je zelfs met chocolademelk innemen.
          Net na je training komt je lichaam in een fase terecht die ongeveer een uur duurt, dit noemt men de anabolic window. Dat is het moment dat je lichaam schreeuwt om eiwitten en koolhydraten.
          Ga jij na je training eiwitten nemen ben je te laat omdat het te lang duurt eer je lichaam het kan gaan gebruiken.
          Daarom voor je training eiwitten.

Comment

Oke zal ik doen! bedankt voor de tip.
            Maar ik kan dus gewoon ook met chocomel voor de training nemen?
            en is het dan verstandig om na de training weer wat chocomel te nemen? eventueel ook dan nog een klein beetje eiwit erbij?
            "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

ik pak nooit chocomelk...
              Maarja over de smaak, niet zeiken maar vreten:P
              Je moest 'ns weten wat voor smerige combi's ik naar binnen naai... je wend eraan

Comment

Wat ik trouwens niet snap, dacht dat vetten de eiwitsynthese belemmeren?
                Waarom dan in vredesnaam chocolademelk gaan nemen na je training???

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Hoe meer kcal, hoe meer eiwitsynthese dacht ik.
                  @ ketIF

Comment

Ik ga ook steeds minder snappen van het dextrose verhaal na je training. Alsof na je training je voorraad glycogeen op is.
                    Ik neem al lang geen snelle suikers meer na mijn training.
                    Whey voor je training en casseine shake na je training. Of een maaltijd met kh en eiwitten.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Ik ga ook steeds minder snappen van het dextrose verhaal na je training. Alsof na je training je voorraad glycogeen op is.
                      Whey voor je training en casseine shake na je training. Of een maaltijd met kh en eiwitten.
                      Het is ook niet enkel de bedoeling om je glycogeen aan te vullen (wat idd niet leeg is), maar ook om je lichaam insuline aan te maken.
                      Maar ik vraag me ook wel af of er een verschil is tussen dextrose meteen na de training of een maaltijd met carbs een uur ofzo na training. Je spieren moeten toch sowieso herstellen...
                      @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                        Het is ook niet enkel de bedoeling om je glycogeen aan te vullen (wat idd niet leeg is), maar ook om je lichaam insuline aan te maken.
                        Maar ik vraag me ook wel af of er een verschil is tussen dextrose meteen na de training of een maaltijd met carbs een uur ofzo na training. Je spieren moeten toch sowieso herstellen...
                        Voor mij in ierder geval geen suikers na mijn training. Ik las op dbb een tijdje terug hier iets over en dan met name het commentaar van 3xl. Ik kan me meer vinden in zijn theorie dan de theorie die ik hier lees.

Nogmaals het gaat erom waar je je goed bij voelt.

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                          Hoe meer kcal, hoe meer eiwitsynthese dacht ik.
                          Originally posted by Ashley View Post
                          Ik doelde meer op de vetten die in chocolademelk zitten....
                          Vet houdt eiwitsynthese tegen.

Comment

Klopt snelle eiwitten met vet maken langzame eiwitten..Het gaat denk ik meer om de suiker die in chocomelk zitten.

Comment

Neen, dat doet het niet. Er is een studie te vinden hier ergens op BN, waarin verschillende personen melk kregen na hun training. Isocalorisch halfvol vs. vol, en dan nog een vergelijking met evenveel ml. halfvol vs. vol. In het geval van de isocalorische vergelijking zou het logisch zijn aan te nemen dat de halfvolle melk een hogere eiwitsynthese zou geven. Dit was echter niet het geval: ze gaven een vergelijkbare eiwitsynthese. In de vergelijking met evenveel ml. kwam de volle melk als de betere uit de bus, en dat duidt erop dat het gaat om de hoeveelheid kcal, niet om de hoeveelheid eiwitten.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus als ik net na m'n training een handvol noten neem dan kan dat dus?
                                Gaat niet ten koste van de synthese?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X