Pure zwarte chokolade

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pure zwarte chokolade

pure zwarte chokolade ik heb niks liever.ik weet ook dat het "gezond" is,maar weet eigelijk niet meer juist waarom.
    was dit nu een bloedverdunner of een bloedzuiverraar ?
    ik heb altijd geweten dat het je poriên open zet.
    maar wat voor nut heeft dit
    wie weet het ?
    kzou graag wille weten of dit echt wel gezond is.
    ik heb ook ooit eens horen zeggen dat veel bodybuilders het vlak voor de wedstrijd eten.
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

ff wat sleur&pleur

Chocolade
    De grootste troostmaker van de Nederlander is naast koekjes en drop, misschien wel chocolade. Chocolade maakt je gelukkig, brengt je in ‘hogere sferen’ en geeft je energie. Maar hoe komt dat? Dat lekkere gevoel van ‘verliefdheid’ wordt veroorzaakt door fenylethylamine. Fenylethylemaine lijkt op een chemische stof, die in onze hersenen wordt afgescheiden als we verliefd zijn.

Uit onderzoek is tevens gebleken dat chocolade flavonoiden bevatten. Deze stoffen werken beschermend tegen onder meer hartinfarcten. Ook maken flavonoiden schadelijke zuurstofverbindingen in het bloed, die een rol spelen bij het ontstaan van hart- en vaatziekten, onschadelijk. Daarbij heeft een recente studie uitgewezen dat het eten van pure chocolade de bloeddruk aanzienlijk verlaagt.

http://www.planet.nl/planet/show/id=...7391/sc=9a28f2
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

geweldig dit. Heb wel ergens gelezen dat chocola niet zo slecht was als het beweerde te zijn, maar dit is wel leuke info
      I live to end the game

Comment

Bedenk wel dat in chocola verzadigd vet zit. Samen met kokos komt alleen in chocola verzadigd vet voor op plantaardige basis. Als het andere verzadigde vet is dierlijk.

Maar af en toe een stuk chocola kan geen kwaad. Ik eet met Sinterklaas altijd een letter  
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Wat zijn de voedingswaarde van pure cacao, kan ze nergens vinden?

Comment

ik vind chocola ook etg lekker vooral de paaseitjes met nootjes erin die nu weer volop te krijgen zijn alleen krijg vaak veel puisten van chocola ze zeggen dat dat fabeltjes zijn maar toch is het echt zo
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik vind melkchocola wel lekker maar zwarte vind ik echt niet te kanen!

Comment

verhoogd chocolade uw cortisol spiegel niet, na een training is het niet aan te raden denk ik.

grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 19 2004,18:57)]verhoogd chocolade uw cortisol spiegel niet, na een training is het niet aan te raden denk ik.

grtz
                  heb je hier een bron van?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X