Vitamines

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vitamines

Even een vraag over vitamines. Ik hoorde onlangs dat vitamine b zeer goed kan benut worden bij spierherstel. Welke vitamines zijn er eigenlijk het best, en in welke voedingsmiddelen kan ik die terugvinden. Zijn die vitamines echt van cruciaal belang, wat ik daarmee bedoel, is dat ik sowieso groenten eet. Zo krijg ik sowieso vitaminen binne, ik ben in topform. Of moet ik echt letten dat ik elke dag zoveel gram vitamine binnen heb

Alvast bedankt

Vitamine C hoog doseren standaard als anti-oxidant.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ja je moet altijd veel groente eten elke dag is van groot belang ja.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        ja je moet altijd veel groente eten elke dag is van groot belang ja.
        idd beetje varieren in kleur zit je altijd goed.
        Mind is everything.

Comment

wellicht multievitamine als TOEVOEGING maar natuurlijk altijd rijke kleuren aan groenten blijven eten als gezegt!

Comment

Originally posted by netbody View Post
            Even een vraag over vitamines. Ik hoorde onlangs dat vitamine b zeer goed kan benut worden bij spierherstel. Welke vitamines zijn er eigenlijk het best, en in welke voedingsmiddelen kan ik die terugvinden. Zijn die vitamines echt van cruciaal belang, wat ik daarmee bedoel, is dat ik sowieso groenten eet. Zo krijg ik sowieso vitaminen binne, ik ben in topform. Of moet ik echt letten dat ik elke dag zoveel gram vitamine binnen heb

Alvast bedankt
            Vitamine B helpt bij de eiwitstofwisseling en de opbouw van je centraal zenuwstelsel. Goede voeding icm een krachtige multivitamine per dag zou voldoende moeten zijn.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Dankuwel , ik zal meteen groentesoep klaarmaken , da zal dan wel in orde zijn :d

Comment

Als je dat met bouilion gaat doen kun je net zo goed een pot zout in je mik douwen.

Comment

Originally posted by netbody View Post
                  Dankuwel , ik zal meteen groentesoep klaarmaken , da zal dan wel in orde zijn :d
                  Ik denk dat door het lange koken van de soep de meeste vitamines teniet worden gedaan. Beter eet je dagelijks wat verse, ongekookte groenten of kort gestoomde groenten. Bvb rauwe paprikareepjes, geraspte wortel bij je eten, gestoofde(!) tomaat --> dit om het lycopeen dat er inzit te activeren. Broccoli en bloemkool kan ook rauw gegeten worden of kort gestoomd.

Comment

Zink verbeterd de opname van eiwitten en het schijnt ook nog eens je testosteron omhoog te gooien

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                      Ik denk dat door het lange koken van de soep de meeste vitamines teniet worden gedaan. Beter eet je dagelijks wat verse, ongekookte groenten of kort gestoomde groenten. Bvb rauwe paprikareepjes, geraspte wortel bij je eten, gestoofde(!) tomaat --> dit om het lycopeen dat er inzit te activeren. Broccoli en bloemkool kan ook rauw gegeten worden of kort gestoomd.
                      Vitaminen worden in het water geabsorbeerd, en het water vreet je mee op. Maakt dus niet echt uit. Stomen/rauw is echter wel het beste bij mijn weten. Wokken is ook puik.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Vitaminen worden in het water geabsorbeerd, en het water vreet je mee op. Maakt dus niet echt uit. Stomen/rauw is echter wel het beste bij mijn weten. Wokken is ook puik.
                        Ik grill de groenten ook vaak. Vooral lekker met aubergines, paprika's en uien.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X