wat doe ik verkeerd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doe ik verkeerd?

hallo iedereen,

ik wil al een maand bijkomen maar niet in vet en kan wil maar niet bijkomen. als ik wil kan ik bijkomen maar dan moet ik veel vet eten en dat wil niet zeker niet. ik wil met gezonde voeding bijkomen. doe 3 maal per week cardio ongeveer 45 minuuten. dat kan ik niet laten omdat ik rook stoppen met roken doe en kan ik ook niet. doe 3 maal per week gewichtstraining. wat ik eet zie je in de bijlage.
    gelieve wat goede tips te geven. en niet te antwoorden (meer freten)

alvast mijn dank voor jullie toedoen en interesse.
    Attached Files

ik denk dat je te weinig kcal eet 2600 is nog steeds te weinig. maar ik weet je behoefte niet maar om aan te komen moet je +- ongeveer 500 boven je behoefte zitten en ik betwijfel het of je behoefte 2100 is dus reken even je behoefte uit zodat we kunnen kijken wat er bij moet. en ja cardio helpt niet echt met aankomen he maar je rookt ook dus je wil eigenlijk je conditie een beetje op peil houden? ja je moet keuzes maken ^^

Comment

2600 kcal is blijkbaar te weinig voor jou, als je hiermee niet aankomt. als je hiermee ongeveer op gewicht blijft, dan is dit je onderhoud.

dan moet je rond de 3100-3200 kcal gaan eten.
      vet is niet slecht, mits je de juiste vetten eet.

als je zou gaan voor 3200 kcal,
      zou je 200g eiwit, 350g koolhydraten, 110g vet.
      vetten zijn niet slecht, en vetten maken je niet vetter.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by snoezie View Post
        hallo iedereen,

ik wil al een maand bijkomen maar niet in vet en kan wil maar niet bijkomen. als ik wil kan ik bijkomen maar dan moet ik veel vet eten en dat wil niet zeker niet. ik wil met gezonde voeding bijkomen. doe 3 maal per week cardio ongeveer 45 minuuten. dat kan ik niet laten omdat ik rook stoppen met roken doe en kan ik ook niet. doe 3 maal per week gewichtstraining. wat ik eet zie je in de bijlage.
        gelieve wat goede tips te geven. en niet te antwoorden (meer freten)

alvast mijn dank voor jullie toedoen en interesse.
        omg, ik heb dit verhaal eerst even moeten vertalen in mijn hoofd voordat ik het enigzins kon begrijpen...

OT: Bereken je voedingsbehoefte, EKV verhouding etc. En: Lees de zomersticky
        The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Originally posted by NickT View Post
          omg, ik heb dit verhaal eerst even moeten vertalen in mijn hoofd voordat ik het enigzins kon begrijpen...
          Ik had hetzelfde probleem gast
          "Straight outta gym"

Comment

Hey allemaal,
            Ik heb me hier nog maar net aangemeld. Dus weet nog niet helemaal hoe het werkt, maar dat komt nog wel .

Ik heb eigenlijk een tegenovergestelde vraag.
            Ik wil namelijk nog 10 kilo kwijt en ik weet niet wat ik verkeerd doe.
            Ik eet heel veel groenten en probeer me koolhydraten zo laag mogelijk te houden. Daarnaast train ik om de dag een uur.Wel ben ik al 15 kilo kwijt..hier heb ik wel lang over gedaan.
            Ik ben nu 1.74 en weeg 75 a 76 kilo.

Iemand nog tips?

groeten

Comment

Het gaat overigens vooral om me buik en heupen die ik strak wil krijgen.
              * Wil wel afvallen maar niet ten koste van spieren

Comment

Originally posted by Babo View Post
                ik denk dat je te weinig kcal eet 2600 is nog steeds te weinig. maar ik weet je behoefte niet maar om aan te komen moet je +- ongeveer 500 boven je behoefte zitten en ik betwijfel het of je behoefte 2100 is dus reken even je behoefte uit zodat we kunnen kijken wat er bij moet. en ja cardio helpt niet echt met aankomen he maar je rookt ook dus je wil eigenlijk je conditie een beetje op peil houden? ja je moet keuzes maken ^^
                mijn behoeft is ongeveer tussen de 2400 en 2500 kcal denk ik.
                heb 3 weken aan een stuk elke dag ongeveer 2400kcal gegeten en ik bleef het zelfde. ik eet nu al drie weken aan een stuk 2600 en ik blijf nog het zelfde. vind ik toch raar.

alvast mijn dank voor het advies.

snoezie

Comment

Originally posted by Sasje View Post
                  Hey allemaal,
                  Ik heb me hier nog maar net aangemeld. Dus weet nog niet helemaal hoe het werkt, maar dat komt nog wel .

Ik heb eigenlijk een tegenovergestelde vraag.
                  Ik wil namelijk nog 10 kilo kwijt en ik weet niet wat ik verkeerd doe.
                  Ik eet heel veel groenten en probeer me koolhydraten zo laag mogelijk te houden. Daarnaast train ik om de dag een uur.Wel ben ik al 15 kilo kwijt..hier heb ik wel lang over gedaan.
                  Ik ben nu 1.74 en weeg 75 a 76 kilo.

Iemand nog tips?

groeten
                  Mooie topic-hijack, vind de TS vast leuk
                  The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Mooie topic-hijack, vind de TS vast leuk
                    Wat jij zegt is ook geen aanvulling! hij/zij zegt dat ze niet helemaal weet hoe het werkt leg het dan uit!

@sasje, maak zelf even een topic aan waarin jij je voorstelt. vermeld ook meteen even wat je stats zijn. dus leeftijd lengte,gewicht enz. zo krijgen we een wat beter beeld van je.

vervolgens maak je nog een topic aan in "dagelijkse voeding" en vertel wat over je eetgewoontes enz. Stel daarin je vragen en dan zal je zien dat het meer resultaat geeft dan in iemand zijn topic berichten te plaatsten. Word over het algemeen niet echt gewardeerd.

last but not least: lees de stickys door.

succes.

Comment

@ ts ga rond de 3000 kcal eten. je zou dan als het een beetje goed gaat, omgeveer een kilo per maand moeten aankomen.

succes
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Excuus, je hebt helemaal gelijk!

OT:
                        Je doet vrij veeeel aan sport. 3x per week cardio en 3x per week krachttraining vraagt enorm veel energie. Als je even een paar sticky onderwerpen doorleest kom je erachter hoe je je energiebehoefte kan berekenen. Als je aan wiltkomen, ga hier 500 kcal boven zitten.
                        Wat je ook zou kunnen doen is een deel van je cardio schrappen. Dan hoef je in verhouding wat minder te eten, omdat je minder verbrand, en dus zul je makkelijker aankomen.

Als ik het goed begrijp is jouw doel sowieso om in spiermassa aan te komen, dan kun je imo beter de cardio zelfs voor een groot deel schrappen, en 4 dagen in de week aan krachttraining gaan doen.

Last but not least: Als je niet aankomt eet je niet genoeg, that simple. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar ik ga het toch zeggen. Je moet meer eten!!

Comment

Excuus, je hebt helemaal gelijk!
                          geen enkel probleem!

Comment

meer eten, elke 2/3 uur gewoon een échte maaltijd.
                            een appel of 200 gram kwark is niks natuurlijk, een keer hard niezen en het is weg.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X