, nou okay dan, ik dus dus gemiddeld 7 x op een dag.
Ik moet er wel bij vermelden, dat ik probeer mijn voeding de komende 8 weken noteer, om eventuele fouten te verbeteren.Hier is 1 dag ervan.
Bij opstaan: 2 eieren
0,5liter melk + complexe kool(poedervorm)+brinta
2 stuk fruit(liefst banaan en peer)
Dan op naar werk
maaltijd 2:
2 plakken brood 1 met honing, 1 met pindakaas
2 eieren(alleen wit)
2 fruit
maaltijd 3:
0,5 liter melk,milkshake met brinta
maaltijd 4:
2 plakken brood
1 eier
2 fruit
In verband met korte pauze(de laatste)
2 plakken brood
Maaltijd 5:
Warm eten(gevarieerd+vlees)
Omdat ik nog thuis woon heb ik hier nie zoveel over te zeggen
maaltijd 6: 500gr kwark
1 banaan
Met beetje mazzel woon ik binnenkort op mezelf, en zal mijn warm eten vervangen, door zilvervliesrijst samen met kippeborst enz.
Ik gebruik als ik ga trainen voor het trainen 1 theelepel creatine, en na de training neem ik dan 3 anasschijven met 1 theelepel creatine, ivm met snelle koolhydraten.Ik doe dit nou voor mijn derde week, en gaat echt top. Vind zelf dat ik nog wel wat te veranderen valt hier, dus als iemand nog goede voedingsmiddelen weet laat het me dan horen, advies is altijd welkom. Ik wil uit mijn lichaam halen zoveel als mogelijk is, zal zeer binnenkort ook foto's laten maken, zodat iedereen me pointers kan geven
Groetjes Supreme87
Ik moet er wel bij vermelden, dat ik probeer mijn voeding de komende 8 weken noteer, om eventuele fouten te verbeteren.Hier is 1 dag ervan.
Bij opstaan: 2 eieren
0,5liter melk + complexe kool(poedervorm)+brinta
2 stuk fruit(liefst banaan en peer)
Dan op naar werk
maaltijd 2:
2 plakken brood 1 met honing, 1 met pindakaas
2 eieren(alleen wit)
2 fruit
maaltijd 3:
0,5 liter melk,milkshake met brinta
maaltijd 4:
2 plakken brood
1 eier
2 fruit
In verband met korte pauze(de laatste)
2 plakken brood
Maaltijd 5:
Warm eten(gevarieerd+vlees)
Omdat ik nog thuis woon heb ik hier nie zoveel over te zeggen
maaltijd 6: 500gr kwark
1 banaan
Met beetje mazzel woon ik binnenkort op mezelf, en zal mijn warm eten vervangen, door zilvervliesrijst samen met kippeborst enz.
Ik gebruik als ik ga trainen voor het trainen 1 theelepel creatine, en na de training neem ik dan 3 anasschijven met 1 theelepel creatine, ivm met snelle koolhydraten.Ik doe dit nou voor mijn derde week, en gaat echt top. Vind zelf dat ik nog wel wat te veranderen valt hier, dus als iemand nog goede voedingsmiddelen weet laat het me dan horen, advies is altijd welkom. Ik wil uit mijn lichaam halen zoveel als mogelijk is, zal zeer binnenkort ook foto's laten maken, zodat iedereen me pointers kan geven
Groetjes Supreme87
Comment