Op alle sites zeggen ze altijd dat je na een training zo rond de 0,6-0,8 gram per kg lichaamsgewicht glucose moet nemen. Leuk en aardig. Maar ik zie een groot verschil tussen een been, borst, schouder en rug training. Het totale glycogeen in je been lijkt mij veel groter dan in je borst of zo. En er is natuurlijk ook verschil tussen een bodybuilder van 70kg en 1 van 100kg. Zou de inname van suikers dan niet bepaald moeten worden met de spiergroep die je zou trainen of gewoon dmv de spiermassa van de getrainde spiergroep. Lijkt mij veel logischer als ik er bij nadenk. Weet niet wat jullie ervan denken. Maar ik dacht ik post het maar
Koolhydraten na de training
Collapse
X
-
Klinkt logisch, alleen hoe wou je je arm wegen? en dan nog een vraag van mij moet je die koolhydraten ook nemen als je aan het cutten ben?It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
-
Dacht altijd dat je je vet vrije massa moest nemen en deze dan x 0,8 doen en dat is dan de hoeveelheid koolhydraten dat je moet benutten, of je nu cut of in de bulk zit koolhydraten na de training moeten altijd.
grtzstil growing
Comment
-
Ik denk je een verkeerde beredenering maakt.
Het is wel zo dat je alleen in de getrainde spier glycogeen verbruikt wat aangevuld moet worden, maar het is (bijna) onmogelijk om een spier echt te isoleren. Als je bv benen neemt, zodra je gaat squaten belast je veeeeel meer spieren als alleen maar je quad en je hams. Zelfde geld voor bankdrukken enz. Wil je weten welke spieren op dat moment glycogeen nodig hebben dan moet je rekening houden met alle gebruikte spieren.
2 e fout zit erin dat die 0.8gr/kg VVM niets te maken heeft met glycogeenherstel, mar met de hoeveelheid glucos die je nodig henbt om een hoog genoege insuline afgifte te bereiken (daar draait alles eigenlijk om).
Er zijn trouwens meerdere methoden buiten de 0.8gr/kg VVM. Er zijn ook onderzoeken die tot de conclusie komen dat 1.2gr/kg VVM nodig is (1gr/kg VVM in combinatie met eiwit). Ook heb ik ze gelezen die op 50gr komen voor iedereen. En bv Muscelltech gaat uit van 75 gr.
Persoonlijk hou ik het op 50gr glucose + 50gr wei(hydrolisaat)As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment