Alcohol in saus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alcohol in saus

Beste allemaal,

ik had een vraagje met betrekking tot alcohol en saus ik at vandaag mee met vrienden en we aten vlees, nu had er dus scheutje rode wijn bij gedaan. Nu vroeg ik me dus af boeit dat kleine beetje alcohol dan wat je binnenkrijgt of is het te verwaarlozen met betrekking tot spierafbraak ? zelf ben ik geheel onthouder dus ik drink eigenlijk nooit maar vroeg me af of dit nu uitmaakt?

gr janjaap

Een scheut rode wijn zul je absoluut geen last van hebben nee.

Comment

Als die wijn is meegekookt in een gerecht blijft er nog weinig over van de alcohol.
      Hoef je je geen zorgen over te maken.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Is die saus meeverwarmd? Ach is in beide gevallen niet erg.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

OMG nu ga je al je spieren verliezen!

niet dus....
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

ik vroeg het me gewoon af uit intresse

Comment

Alcohol kookt op 78° C, dus is verdampt als de rode wijn in de saus is meegekookt.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                Alcohol kookt op 78° C, dus is verdampt als de rode wijn in de saus is meegekookt.
                Maar niet al het alcohol verdampt in 1x.. dus het moet een tijdje koken..

Comment

Zoals gezegd. Is verwaarloosbaar.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                    Daarom vroeg ik ook of de saus verwarmd was, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen .
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

De alcohol is na bereiding al zo goed als verampt. Verwaarloosbaar dus.
                      Bovendien, al zou je een glaasje er naast gedronken hebben dan zou dat nog niet meteen zo'n hele grote ramp zijn.
                      Een goed dieetresultaat boek je over langere periodes, het is geen momentopname.

Overigens bied geringe/matige alcoholconsumptie ook voordelen voor je hart en bloedvaten. Rode wijn en bier bevatten daarnaast ook nog eens bioflavonoiden en mineralen die je algehele gezondheid ondersteunen.

Uiteraard heb ik het niet over elke dag pilsen.

Voor de geinteresseerden onder ons:

/bier en gezondheid/

Bier en gezondheid
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

wil je er zeker van zijn dat het alcohol verdwenen is uit het gerecht doe je eerst de rode wijn in de pan, verhitten, vlam erbij en als het uitgebrand is, is de alcohol ook weg.

dan kan je de rest van de saus afmaken.

Comment

als je je al zorgen maakt over 1 scheutje wijn, wat zou er dan wel niet gebeuren als je een glas wijn drinkt... maak je je dan ook zorgen over je spieren?

eens een keer alcohol met mate kan geen kwaad, en dus ook niet voor je spieren

Comment

Man, wat een gejank weer! Je mag best eens wat drinken, in de week een biertje of een glas wijn in de avond kan prima! Ik geloof zelfs dat als je elke dag 1 drankje neemt dit niet of nauwelijks schade aanbrengt, anders is als je je helemaal de tering in zuipt!

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                              Man, wat een gejank weer! Je mag best eens wat drinken, in de week een biertje of een glas wijn in de avond kan prima! Ik geloof zelfs dat als je elke dag 1 drankje neemt dit niet of nauwelijks schade aanbrengt, anders is als je je helemaal de tering in zuipt!
                              sluit ik me helemaal bij aan.

waar is het slotje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X