updated voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• updated voedingsschema

hierbij mijne nieuwe voedingsschema, blijf wat hangen in gewicht de laatste tijd dus mijn voeding nog is bekeken. onderhoud ligt hoger als vroeger omdat ik in gewicht gestegen ben dus dat kan wel verklaren waarom ik bleef hangen. mijn eiwitten lagen wat te laag denk ik.

doel is nog steeds sterker worden en vetpercentage zoals het nu is behouden, whatever it may be.

opmerkingen, commentaar, meningen? bring it on!
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Weinig variaties maar je totalen komen uit.
    Voor dat broodje tonijnsla kan je een schatting maken.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

ben idd heel slecht in variatie, kies er ook de dingen uit die gemakkelijk te eten zijn op't werk, niet veel werk vragen, en genoeg kals bevatten. dat broodje over de middag wisselt wel nogal eens af met ander beleg.

Comment

Ziet er netjes uit.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

weinig respons dus ik ga er vanuit dat dit goed zit

Comment

Ziet er goed uit toch.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

ik twijfel over die vetten of dat er niet teveel zijn. was aan't overwegen om het blik tonijn te vervangen door 4 eiwitten. dat zouden 6gr minder eiwitten zijn maar wel 0gr vetten.

Comment

neem dan tonijn in eigen nat, daar zitten ook geen vetten in.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Zou eerder zeggen koolhydraat nog iets omlaag en vetten hoger.
                  Maar ik hou van Lowcarb....
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                    neem dan tonijn in eigen nat, daar zitten ook geen vetten in.
                    krijg ik niet binnen, op't werk vinden ze het ook niet zo aangenaam als ik lig te kokhalzen pluspunt van eieren is ook dat het goedkoper is.

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Zou eerder zeggen koolhydraat nog iets omlaag en vetten hoger.
                    Maar ik hou van Lowcarb....
                    carbs omlaag ging ik zowiezo wat doen, ben ineens van gedacht veranderd en wil binnenkort toch eens gaan cutten. dus eerst naar onderhoud terugvallen, huidig schema van falstyr afmaken, en dan onder onderhoud gaan trainen. raad je dan nog steeds aan om de vetten te uppen en de carbs omlaag te doen? ik vind precies nergens richtlijnen van hoeveel vetten je eigenlijk best pakt, vind dat in de stickies ook helemaal niet duidelijk uitgelegd.

Comment

Nog iets wat ik bizar vind, als ik de som maak van de kcals van alles wat ik eet volgens de labels tov (k*4+e*4+v*9) waarbij k/e/v ook van de labels komt, dan kom ik op een verschil van meer dan 500kcals uit (de kcals van de labels zijn het laagste)! Iemand een verklaring voor??

Comment

Ik dacht dat er in de stickys stond: 30-40% van je totaal van kcals komen uit vetten.

Geen idee waarom die kcals niet kloppen. Zelf hou ik geen rekening met kcals, enkel dat ik genoeg E/K/V binnen krijg.

Comment

tja iets over die chocomel, ik heb het zelf ook een tijdje gedaan toen merkte ik dat ik wel snel vet werd, daarna nog een keer om de training heen chocmel gedronken dit was prima maar ik zou niet standaard chocomel drinken want er zitten veel suikers in.

om de training heen zeg ik ja
                          dagelijks : zeg ik nee wordt je snel vet maar ja dat moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk.

Comment

jah ik blijf puzzelen, vandaag nog is verder kijken en dan nog is posten

Comment

uit de zomersticky (over vetten):
                              "60gr per dag wordt gezien als het minimale en schroom niet om rond de 90-100gr per dag te gaan zitten mocht dit nodig zijn"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X