Voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema?

Mensuh, mijn voedings schema, nog niet goed genoeg vind ik zelf misschien weten jullie nog wat handige tips. oja voor de zomer wil ik wat vet % verliezen met name rond de buik (ik zit nu op 16%) Kan ik dan het beste minder Koolhydraten nemen of..

9:00 250 ML Magere melk + 50 Gr Brinta

12:00 2 Sneedjes BruinBrood met KipFilet en 200 ml          Magere Melk

15:00 250Gram Magere Kwart met 2 eetlepels Honing

18:00 2 Seendjes Bruinbrood met kaas(48+) en 200 ml Magere Melk

20:30 Avond Eten, Das Verschillend maar alles laag in vet%

23:00 250 Gr Magere Kwark met 2 eetlepels Honing
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Vet verliezen doe je door cardio.
    ik mis de shakes en de amino's
    verder op het eten heb ik geen aanmerking ziet er zo goed uit

iemand anders nog aanvullingen?

Comment

om echt groot en sterk te worden heb je meer eiwitten nodig per dag denk ik neem je gewicht en vermenigvuldig dit met twee, dan heb je het aantal grammen eiwit dat je per dag binnen moet krijgen om te groeien.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Wat is je gewicht?? want je zit best laag in eiwitten en net zoals jtb zegt keer 2 en dat tocjh wel minimaal dan. Zou liever voor 2.5 a 3 gaan als je droger wilt worden en dan je carbs laag houden
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

mijn gewicht 76-77 kg dat verschilt een beetje van smorgens- savonds.

Maareh meer Eiwitten en minder koolhydraten, ik zal ff kijken wat ik dan ga wisselen.

Comment

je voedingsschema is goed, alleen meer eiwitten toevoegen volgens mij en voldoende cardio doen, dan een beetje geduld en het moet lukken.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ja niet met dit schema je carbs nog omlaag gooien want zo hoog zit je niet met je carbs. zou er gewoon na opstaan en voor slapen en na trainen nog een eiwitshake bij gooien ofzo.lekker makkelijk
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

idd meer eiwitten. Ik zou zelf de honing voor het slapen gaan weghalen. die koolhydraten heb je niet nodig tijdens slapen gaan (alle kleine beetjes helpen)

Ik zou ook wat hoger gaan in je totale calorieinname, als je sport is dit wel erg weinig denk ik. Als je het hebt uitgerekend wat het totaal is moet je het ff posten. En het is dan wel je bedoeling, maar ik zou veeeel hoger gaan in vet. Je totale calorieinname kan je gewoon hetzelfde houden door bijv. minder koolhydraten tot je te nemen. Enkelvoudige meervoudige vetzuren zijn nodig en dat word vaak onderschat. (zoutloze) noten, lijnzaadolie, koolzaadolie, olijfolie etc. zijn allemaal goede bronnen en oh ja ik vergeet er één: vette vis.
                I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Rodg @ Mrt. 03 2004,12:39)]Mensuh, mijn voedings schema, nog niet goed genoeg vind ik zelf misschien weten jullie nog wat handige tips. oja voor de zomer wil ik wat vet % verliezen met name rond de buik (ik zit nu op 16%) Kan ik dan het beste minder Koolhydraten nemen of..

9:00 250 ML Magere melk + 50 Gr Brinta

12:00 2 Sneedjes BruinBrood met KipFilet en 200 ml          Magere Melk

15:00 250Gram Magere Kwart met 2 eetlepels Honing

18:00 2 Seendjes Bruinbrood met kaas(48+) en 200 ml Magere Melk

20:30 Avond Eten, Das Verschillend maar alles laag in vet%

23:00 250 Gr Magere Kwark met 2 eetlepels Honing
                  Je eet te weinig, hoe meer je eet (wel schoon voedsel) hoe hoger je metabolisme komt en hoe meer je zal verbranden, probeer om de 2uur ipv om de drie uur iets te eten, die 2 lepels honing die je om 23u in uw magere kwark doet zou ik volledig weg laten want zijn puur suikers die niet meer verbrandt worden , of je zou elke nacht een zwaar leven hebben dan kan dat.

grtz
                  stil growing

Comment

Als je nou ns begint met je energie behoefte uit te rekenen.

Vervolgens kijk je wat je nu eet:
                    A)als je erboven zit ga je totdat je niet meer afvalt wat kcal schrappen totdat je +- 500kcal onder onderhoudsniveau zit, dan ga je vervolgens wat cardio toevoegen.

B)Eet je nu te weinig? Dan ga je dit rustig opbouwen naar je onderhouds niveau en dan stap A.

Verdeel je maaltijden zoveel mogelijk zoals de andere al vertellen. Drink een fikse hoeveelheid water per dag.

En ps vet verliezen doe je door cardio? Als ik onder een x aantal kcal ga zitten val ik af, zonder maar extra te hoeven bewegen. It's all in the diet bro

Comment

Alle tips zijn zo'n beetje wel gegeven.

Probeer met deze tips je voeding aan te passen rodg. En test dit nieuwe schema dan een tijdje uit, kijk of het bevalt, en post het dan nog eens.
                      Dan kunnen wij weer tips geven zodat jij je doelen kan realiseren.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Oke Bedankt people ik zal eraan werken, ik eet dus nu 6 keer, zou ik er dan 8 keer vanmaken? vinden ze op me werk wel niet zo leuk, ik werk op een fabriek en heb maar 2 pauzes, maar ik eet wel stiekem tussen door dan ofzo fuck them

A. zei dat ik in me vetten omhoog moet... wat vind de rest hiervan? en ik zit ONDER me behoefte, ik heb ut berekend
                        ik heb 390 Gr koolhydraten nodig, 130 eiwitten en 60gram vet. ik heb de formules van Rene van bodypage, hij was zo aardig om me die ff door te sturen.

IK pas eerst me schema aan. dan zal ik het opnieuw posten met meer info (gr eiwit koolhydraten en vet per maaltijd)

Comment

http://users.skynet.be/snoopy/tabel.htm Hier haal ik de gegevens vandaag wat er mijn voedsel zit. maar bij sommige klopt dat niet, ik drink bv magere melk van de Aldi :P en die verhoudingen kloppen niet met wat er op deze internet site staan... Suggesties? ik neem aan dat wat op het pak staat wel klopt he en ik dat beter kan aanhouden.

Comment

Op snoopy staan de algemene waardes. Fabrikanten hebben meestal andere toevoegingen van daar dat hun voedingswaarde kan afwijken.

Dus als het mogelijk is de voedingswaarde van de producten zelf afhalen

Comment

Ik zou 2 eetlepels whey aan je brinta toevoegen bij de eerste maaltijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X