Hulp nodig bij bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ SNuff , is dat een echte pannekoek of een ommelet van die eieren? Havermout ga ik morgen mee beginnen enig idee hoeveel ik zou pakken qua portie havermout?

Comment

Wat zou ik om 17u kunnen eten ik train om 20u en om 19u eet ik avond

Comment

Wat dacht je van een maaltijd na je training eventueel? Hoe heb je je behoefte berekend? Ben altijd benieuwd hier actief andere ook sporten ^^
        "Straight outta gym"

Comment

ok luister.
          je wil dus 3700 kcal binnenkrijgen.

Ik zou dit onderverdelen op de volgende manier:
          250g eiwitten = 1000 kcal
          122g vetten = 1100 kcal
          400g koolhydraten = 1600 kcal
          totaal = 3700 kcal

De volgende producten komen veel voor in schemas:

voor de eiwitten: tonijn, koolvis, kipfilet, tilapia filet, forel, kabeljauwfilet, magere kwark, whey.

voor de koolhydraten: brinta, havermout, volkorenbrood, zilvervliesrijst, volkoren pasta, aardappelen, zoete aardappelen.

voor de vetten (en soms extra eiwitten): makreel, eieren, olijfolie, noten, pindakaas.

daarnaast ook handig: melk, veel groente
          -----------------

maak nou eens een schema met (onder andere) deze goede producten (en er zijn er vast en zeker nog meer), en zorg dat je aan 3700 kcal komt, 250g eiwitten, 400g koolhydraten, 122g vet.

succes
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dit is mijn nieuwe schemaatje heb hem een beetje geupdate maar hij is nog steeds niet perfect kan iemand mss hem aanpassen zodat ik kan zien waar ik fout ging?

Comment

banaan en 1 snee brood eruit.
              3 eieren erin en het zou ongeveer moeten kloppen
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

nice maar heb ik genoeg vetten enzo dan?

Comment

heb ik genoeg eiwitten dan? En kloppen mijn E/K/V wel die ik heb ingegeven?

Comment

Vetten zijn genoeg zo, alleen mis ik nog wel vetten uit vis, die mogen niet ontbreken.

Verder mag je de eiwitbronnen nog beter verfijnen, er zit voor 51 gram aan eiwitten uit granen in je schema wat betekent dat je aan de 170 gram komt.

En waarom houd je vast aan zoveel boterhammen?, is het voor het gemak, zit je nog op school?
                    Beter is om maximaal 1 broodmaaltijd in te lasssen en de rest aan pasta en rijst verdelen.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Ja ik ga nog naar school :P

Comment

Ik heb vandaag ook pure whey gekocht en heb mijzelf gerookte zalm in huis gehaalt zou het hiermee lukken denk je?

Comment

Eiwitten uit granen is ook oke, het hoeft echt niet allemaal dierlijke te zijn.
                          En waarom niet gewoon omega 3 capsules?
                          Dan heb je de essentiele visvetten binnen, scheelt enorm veel geld mocht je iedere keer zalm gaan kopen.

Comment

Die neem ik ook , Omega 3 van First Class Nutrition !

Comment

En wat als je maaltijd 4 eens vervangt door een blikje tonijn? De eiwitten in dat brood zijn toch onvolwaardig, en je overschot in koolhydraten is dan ook meteen opgelost.
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

Ik lust geen tonijn roy heb je ander lekker alternatief?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X