mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingsschema

ik ben 17 jaar, 180lang en weeg 60kg. ik wil gaan bulken en trainen tegelijk. mijn doel is om 70 kg te wegen in 3 maanden gaat dat lukken met dit schema? alle tips zijn welkom!

7/ bruin brood pindakaas per dag - 1657kcal - 52,6g eiwit - 66,1g vet

7.30/ 75g brinta naturel - 260kcal - 8,3 eiwit - 1,6g vet
    2 bruin brood pindakaas

10.00/ 4 gebakken eieren met bruin brood - 1145kcal - 19,1g eiwit - 23g vet

13.00/ 3 bruin brood pindakaas + banaan

15.00/ 50g walnoten - 338kcal - 7,2 eiwit - 31,3g vet

18.00/ wat de pot schaft meestal rijst met kip enzovoort.

21.00/ 2 bruin brood pindakaas

00.00/ 500g magere kwark - 355 kcal - 42,5g eiwit - 2,5g vet

HEB ALLES BEREKENT VIA DIT WEBSITE, DIT IS ONGEVEER HOE HET ERUIT ZIET.

Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten

Eten, en veel meer.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Eten, en veel meer.
      als ik dit eet ben ik sowieso meer dan 500kcal boven mij dagelijkse behoefte en dit krijg ik dan al met moeite naar binnen gewerkt.

Comment

Gooi er wat rijst met eventueel koolvis in bij 15:00, en drink zo'n 1 á 2 liter chocomelk per dag.
        vervang de banaan van 13:00 voor een blik tonijn op oliebasis.

Wat je doe verder qua krachtraining en zo?
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ik begrijp de verhoudingen niet... Waar zijn de koolhydraten?
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

je waarden kloppen niet een voorbeeld 4 gebakken eieren zou maar 19,1 gr eiwit terwijl dat toch 52gr moet zijn (4 x 13gr)
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by brainiac View Post
              Gooi er wat rijst met eventueel koolvis in bij 15:00, en drink zo'n 1 á 2 liter chocomelk per dag.
              vervang de banaan van 13:00 voor een blik tonijn op oliebasis.

Wat je doe verder qua krachtraining en zo?

wat betreft chocomel heb je helemaal gelijk in dat drink in de ochtend tijdens mijn ontbijt, tonijn kan er ook wel bij denk ik.

ik heb een tijdje getraint maar niet echt serieus, heb wel klein beetje resultaat. ik ga begin juni weer beginnen.

Comment

waarom tijdje niet meer getraind dan, en waarom pas weer in juni?

Erg belangrijk, anders kan je ook stoppen met bulken, ben bang dat anders je bf behoorlijk zal gaan stijgen. En post je schema dan is, zijn zat mensen die je hier goeie tips kunnen geven.
                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  je waarden kloppen niet een voorbeeld 4 gebakken eieren zou maar 19,1 gr eiwit terwijl dat toch 52gr moet zijn (4 x 13gr)
                  klopt ik heb per ongeluk van 1 ei berekent met 2 sneetjes bruin brood
                  het is 4x13,5

Comment

en wat zijn de eindwaarden op de hele dag?
                    het totaal aantal kcal /k/e/v?
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                      en wat zijn de eindwaarden op de hele dag?
                      het totaal aantal kcal /k/e/v?
                      dit is zonder avond maaltijd
                      3755kcal - 110,6g eiwit - 184.5g vet

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                        waarom tijdje niet meer getraind dan, en waarom pas weer in juni?

Erg belangrijk, anders kan je ook stoppen met bulken, ben bang dat anders je bf behoorlijk zal gaan stijgen. En post je schema dan is, zijn zat mensen die je hier goeie tips kunnen geven.
                        ja klopt, maar ik trainde niet echt serieus. ik train wel elke dag thuis pushups enzo. heb op zich wel spieren maar weinig vet. ik wil aankomen maar wel in spieren en een beetje vet mag er wel bij.

Comment

wat te hoog in vet en te laag in eiwitten. beetje nog verder uit zoeken, en hoeveel koolh. heb je?

Comment

Volgens mij missen we nog steeds de koolhydraten, wat ik er van weet is eiwitten omhoog , Lees de sticky s eens. Daar staat precies wat je moet doen !

Comment

pff ik heb het helemaal verkeerd uitgerekend, ik zal zo de juiste gegevens plaatsen. my bad

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X