Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 10 2004,16:03)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 10 2004,09:05)]Ik gebruik gewone weightganer smorgens en savonds
    smiddags een gewone eiwit shake
    eiwitten zijn veel belangrijker,real!

als die weightgainer op is kan je beter je geld aan eiwitten uitgeven want je haalt al genoeg koolhydraten uit je gewone voeding.

1 eiwitshake is niet voldoende omdat je toch echt minimaal 2 gram proteine per kilo lichaamsgewicht nodig hebt en daar kom jij lang niet aan op deze manier.

greetz
    Ik heb mijn eiwit verhoogd nu. TNX voor de tip.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Stomper @ Mrt. 11 2004,10:28)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 10 2004,11:23)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 09 2004,20:50)]Intressant topic. Ik heb zelf soms ook problemen om alles naar binnen te krijgen. Iedereen zal dit vast wel eens hebben.

Maar wat doen jullie nu als je "gepland" hebt om 5 boterhammen te eten, maar na 1 boterham zit je echt vol, je hebt geen trek/zin om nog meer naar binnen te persen.
      Hebben jullie nog tips om zoveel voedsel naar binnen te krijgen, zonder weight gainers e.d.?
      Als je maar 1 boterham kan eten en de bedoeling was 5, moet je gewoon stoppen met eten , niets forceren, heb dat ook gedaan wanneer het er niet meer in kon toch bliven forceren en blijven eten, en een paar maanden later lag ik in het ziekenhuis met maag en darmproblemen.

grtz
      Wat zeiden de doctoren in het ziekenhuis?? De oorzaak van je problemen was teveel eten?!? Hoeveel calorieen at je in die tijd per dag??
      Dit maakt me een beetje bezorgd.. Want ik ben nu gewend om 4500kcal per dag naar binnen te werken.
      Ik ben een tijd geleden naar de dokter geweest omdat ik belachelijk veel last had van maagzuur, ik werd snachts wakker van de stekende pijn in mijn maag terwijl ik bijna mijn maagzuur uitkotste..
      Nadat ik mijn dieet aangepast had, heb ik nergens meer last van.. ik drink geen frisdranken, ook geen light's, niets te gekruid of vet.
      (http://heartburn.about.com/gi/dynami...%2Fedtgs03.htm)(http://heartburn.about.com/gi/dynami...2520Reflux.htm)
      IK zat aan 8000-10000 kcal
      grtz
      stil growing

Comment

Whaaahahaha , 8 à 10.000 kcal ???
        Dat had ik willen zien hoe je dat binnenwerkte , ben je zeker dat het zoveel was ?
        Is echt wel veel hoor , mag ik vragen in hoeveel tijd je dat naarbinnen sloeg ?

Comment

Van s morgens tot s avonds sammy

grtz
          stil growing

Comment

Ik kan me goed indenken dat je er ziek van geworden bent. Ik heb al alle moeite om dit al naar binnen te werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X