honing en vis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• honing en vis

hallo

vraagje ik mag geen vis eten en ik ga bijna over mijn nek van honing
    weet iemand een goede vervanger voor deze 2

kip en kip en kip
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by timmiee View Post
      hallo

vraagje ik mag geen vis eten en ik ga bijna over mijn nek van honing
      weet iemand een goede vervanger voor deze 2
      is niet zo moeilijk he vis = eiwit dus kan je een alternatief eiwitproduct pakken. mag je wel vlees? of mag je geen vis vanwege de dierlijke eiwitten?

honing zou je kunnen vervangen door natuurlijk ongezoet vruchtensap. natuurlijk wil je niet te veel suikers binnen krijgen maar ik geef ook alleen antwoord op wat je vraagt.

Comment

Kip, eieren en vlees zijn de beste eiwitbronnen na vis. Gevolgd door zuivel op de derde plek.
        Honing is geen must voor bodybuilding maar je hebt na de training sukers nodig en daar zijn keuzes genoeg in.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Kip, eieren en vlees zijn de beste eiwitbronnen na vis. Gevolgd door zuivel op de derde plek.
          Honing is geen must voor bodybuilding maar je hebt na de training sukers nodig en daar zijn keuzes genoeg in.

het grappige is wel dat honing een sterk ontzurende eigenschap heeft en dat is weer goed voor je lichaam.

@TS pak dan ipv honing, een banaan na je training.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            het grappige is wel dat honing een sterk ontzurende eigenschap heeft en dat is weer goed voor je lichaam.

@TS pak dan ipv honing, een banaan na je training.
            Dat las ik idd ook in dat groenten topic. Maar mag ik er wel bij zeggen dat de meesten van ons hier gemiddeld 300 tot 500 gram groenten per dag eten. Dus we ontzuren sowieso al behoorlijk. Verder drinken we gemiddeld tegen de 4 liter vocht per dag waarmee we ook weer ontzuren. Lijkt mij dus dat dat beetje honing niet veel verschil zal maken. Voor ons dan.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Dat las ik idd ook in dat groenten topic. Maar mag ik er wel bij zeggen dat de meesten van ons hier gemiddeld 300 tot 500 gram groenten per dag eten. Dus we ontzuren sowieso al behoorlijk. Verder drinken we gemiddeld tegen de 4 liter vocht per dag waarmee we ook weer ontzuren. Lijkt mij dus dat dat beetje honing niet veel verschil zal maken. Voor ons dan.

dat klopt maar het ontzuren van het bloed gebeurd niet alleen door water. En verzuurd bloed is niet aleen maar slecht voor mensen met jicht.

Ik ken de hoeveel heid ook niet die hij binnen krijgt.

Comment

Gewoon geen honing en vis eten. Vis vervangen door andere eiwitbronnen zoals vlees, kip, kalkoen.
                Honing vervangen door andere snelle suikers voor tijdens en na de training, bvb dextrose in water.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X